ITUM Owoce prowadzi działalność handlową polegającą na zakupie i sprzedaży produktów szybkiej rotacji w systemie samoobsługowym. Sieć sprzedaży jest nastawiona na klientów prowadzących działalność gospodarczą. Firma sprzedaje dziennie około 320 ton towarów.
„Projekt ITUM to bardzo kreatywne zadanie. Firma chce być identyfikowana ze świeżymi produktami a nowy system ma być ważnym elementem wspomagającym kreowanie takiego wizerunku. System projektowany na podstawie naszego rozwiązania Xpertis ma m.in.: w pełni automatyzować proces sprzedaży, wprowadzić SCM dla kontraktowania towarów u rolników, transportu i magazynowania oraz monitorować świeżość przechowywanych towarów" - mówi Przemysław Stein Szef projektu w Macrologic.
Istotnym założeniem projektu z jest zapewnienie ciągłości pracy systemu niezbędnej zapewnienia sprzedaży w branży FCMG oraz integracji danych na potrzeby analiz zarządczych w centrali firmy w Wodzisławiu Śląskim.
http://www.itum.com.pl
tagi: Makro ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...