Chiquita rozpoczęła outdoorową kampanię reklamową, w ramach której prowadzone są działania w 7 polskich miastach. Działania są częścią globalnej kampanii marki przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”.
1 października wystartowała kampania bananów Chiquita, w ramach której prowadzone będą działania reklamowe na billboardach, citylightach oraz na autobusach. Kampania prowadzona będzie w 7 miastach - Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Lublinie. Kampania trwać będzie przez cały październik i towarzyszyć jej będzie komunikacja w mediach społecznościowych.
Zaplanowane działania to część globalnej kampanii marki Chiquita przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”. Chcemy powiązać naszą markę z codziennym dniem konsumentów i dostarczać im powodów do uśmiechu bo nic nie jest bardziej zaraźliwe niż uśmiech. Dlatego też w kampanii wykorzystywane są elementy marki, które kojarzą się konsumentom z radością płynącą z jedzenia pysznych owoców: słynna niebieska naklejka, Miss Chiquita oraz żółty, zakrzywiony w naturalnym uśmiechu kształt banana Chiquita – mówi Marcin Nowak, Sales Director Poland and CEE, Chiquita.
Jak wynika z badania zleconego TNS przez Chiquita banany tego producenta to ulubiona marka bananów polskich konsumentów (50 % konsumentów deklaruje, że Chiquita to ich preferowana marka bananów). Polscy konsumenci cenią banany Chiquita za ich wysoką jakość oraz pyszny smak. (Na podstawie wyników „Badanie marki Chiquita” TNS 2015). 85 % badanych osób, które znały markę Chiquita chciałoby, żeby sklep w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.
O Chiquita Chiquita Brands International to firma zajmująca się uprawą, handlem oraz marketingiem bananów oraz innych świeżych owoców pod marką Chiquita oraz pod innymi markami. Banany stanowią około 85 % wartości sprzedaży firmy. Chiquita posiada w swojej ofercie również ananasy. Produkty firmy są sprzedawane w niemal 70 krajach na całym świecie, głównie w Ameryce Północnej oraz Europie. W 2015 roku firma Chiquita została zakupiona przez brazylijską grupę Grupo Cutrale oraz firmę inwestycyjną Safra i jest obecnie firmą prywatną.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.