Wiadomości

Wzrost sprzedaży w sklepach Stokrotka

Środa, 05 października 2016
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosły we wrześniu rdr o około 13,5 proc. i wyniosła 188 mln zł. - poinformowała Emperia w komunikacie.
Jak donosi portal Bankier.pl, przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-wrzesień wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 17,1 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1.710 mln zł, czyli wzrosły 21,8 proc. rdr.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki we wrześniu 2016 roku wyniósł około 3,8 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec-wrzesień 2016 roku wyniósł około 5,4 proc., a w okresie styczeń-wrzesień 2016 roku wyniósł około 6,8 proc.

We wrześniu 2016 roku otworzono 3 sklepy franczyzowe. Powierzchnia handlowa sklepów franczyzowych powiększyła się o 1,3 tys. mkw. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec września 2016 roku wyniosła 358, natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec września 2016 roku wyniosła 170,6 tys. mkw.



źródło: bankier.pl




tagi: Emperii Holding , Stokrotka , wzrost sprzedaży ,