Chce się Ż od 160 lat. Nowa kampania marki Żywiec.
Czwartek, 29 września 2016
W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem „Chce się Ż od 160 lat” marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia.
Od 160 lat piwo Żywiec towarzyszy Polakom w celebrowaniu ich apetytu na życie. W nowych spotach, które od poniedziałku (26.09.) oglądać można w telewizji, Żywiec w lekki, humorystyczny sposób przedstawia opowieść o niesamowitej „chęci do Ż” jaka przez te wszystkie lata towarzyszyła Polakom. - Taki jubileusz to doskonała okazja by przypomnieć, że za Żywcem stoi autentyczna historia wpisana w życie kolejnych generacji Polaków - mówi Monika Straszak, senior brand manager marki Żywiec.
Dwie 30-sekundowie reklamy emitowane są we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VOD. Ponadto komunikacja Żywca obejmie również media społecznościowe, prasę, nośniki zewnętrzne oraz materiały w punktach sprzedaży.
W ramach nowej kampanii Żywiec przygotował też szereg działań celebrujących ten ważny dla marki jubileusz. Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie, którym każdy będzie mógł wznieść toast za długie i szczęśliwe Ż.
W październiku z kolei ponownie otwarte zostanie odnowione Muzeum Browaru w Żywcu. Nowoczesna, interaktywna wystawa przystosowana jest do rosnących oczekiwań zwiedzających i jeszcze ciekawiej prezentuje historię Browaru, marki Żywiec i bogactwo piwnego świata.
Kampanię dla marki Żywiec stworzyła agencja Ogilvy&Mather. Motyw przewodni komunikacji oraz materiały POS zaprojektowała agencja JUST. Za działania digital odpowiada agencja Gong, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.