Łowicz otworzył sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Kampania reklamowa limitowanej oferty to nie tylko spot telewizyjny, ale także reklama outdoorowa oraz kampania na platformach VOD. Krótki spot przedstawia dwie nowości – sos myśliwski oraz grzybowy, natomiast citylighty w przestrzeni miejskiej zwracają uwagę na bogactwo smaków obu produktów.
Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VOD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski.
Spot na potrzeby internetowych odtwarzaczy jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości – sos grzybowy i myśliwski. Video odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach. Tablice rozlokowane w przestrzeni miejskiej także nawiązują do spotów - prezentują one nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Na citylightach wyraźnie widać, że otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego Łowicz utożsamia z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu!
Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.