Projekt Plaża 2016 z Sokołowem. Sukces letnich działań promocyjnych lidera branży mięsnej
Piątek, 09 września 2016
Przez osiem wakacyjnych weekendów, w ramach „Projektu Plaża” telewizji TVN Strefa Sokołowa gościła w kolejnych nadmorskich miejscowościach. Tysiące zgromadzonych gości mogło korzystać z kulinarnej wiedzy i doświadczenia szefa kuchni Sokołów Dominika Moskalenki, degustować najnowsze produkty oraz uczestniczyć w konkursach, grach i animacjach. Strefa Sokołowa cieszyła się wielką popularnością wśród gości nadbałtyckich kurortów.
Świnoujście, Dziwnów, Kołobrzeg, Mielno, Darłowo, Ustka, Władysławowo i Olsztyn – w tych miejscowościach, podczas kolejnych letnich weekendów można było korzystać z licznych atrakcji Strefy Sokołowa. Dominik Moskalenko – doradca kulinarny Sokołowa, przedstawiał tajniki przygotowania wyśmienitych dań i przekąsek, a jego prezentacje gromadziły ogromną liczbę zainteresowanych. Goście chętnie korzystali również z atrakcji przygotowanych w Strefie Relaksu Snack&Chips oraz możliwości degustacji sokołowskich produktów, m.in.: kabanosów międzynarodowych, burgerów wołowych z Uczty Qulinarnej, Sokolików, Słowianek czy Orlików. Strefę co weekend odwiedzało od 25 000 do 37 000 osób.
Wydarzenia i aktywności z Projektu Plaża były szeroko relacjonowane w programach: „Co za tydzień” (TVN i TVN Style), „Dzień dobry wakacje” (TVN), „Tymczasem na plaży” (TTV) oraz mediach online.
Równolegle w pasie nadmorskim od Międzyzdrojów do okolic Ustki prowadzona była promocyjna akcja sprzedażowa „Projekt Lato”, w której uczestniczyli pracownicy wyłonieni drogą konkursu wewnętrznego. Lokalne punkty handlowe zostały zaopatrzone w najbardziej poszukiwane w okresie letnim produkty z oferty przekąsek mięsnych (m.in. Salami Chips, Salami Snack, Salamitki czy Orliki) oraz specjalne „wakacyjne” zestawy z piłkami plażowymi, odblaskowymi opaskami na dane kontaktowe dla dzieci i piłkami antystresowymi.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.