Na powierzchni ponad 8,5 tys. m2 klienci znajdą poszerzony wybór asortymentu, którego dopełnieniem będzie nowa, funkcjonalna aranżacja i innowacyjne rozwiązania dla przedsiębiorców - wszystko po to, by zakupy były łatwe, szybkie i jak najbardziej efektywne. Wyróżniającą się innowacją jest pokazowy sklep idealny po raz pierwszy umiejscowiony na terenie hali. Tutaj właściciele sklepów detalicznych będą mogli zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami w zakresie projektowania sklepowego wnętrza, łącznie z kompleksowymi pomysłami na wyeksponowanie produktów, rozmieszczenie regałów czy funkcjonalny system kasowy.
Co więcej, w Rzgowie całkowicie zmieniono aranżację przestrzeni handlowej w części non-food. Wyróżnikiem hali jest funkcjonalność. Zadbaliśmy o to, aby klient bez problemu poruszał się po sklepie i intuicyjnie odnajdował grupy towarów związane z jego biznesem - mówi Tomasz Halama-Lis, dyrektor nowego centrum zaopatrzenia. Zmodernizowany układ obiektu sprzyja także zapominalskim; sekcje z towarami związanymi z konkretnym rodzajem biznesu - np. z sektora gastronomicznego - umiejscowione są obok siebie tak, by każdy klient wychodził z hali z kompletnym koszykiem potrzebnych artykułów.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, w nowej hali Makro w Rzgowie znacznie poszerzono asortyment artykułów przemysłowych - przede wszystkim dla sektorów handlu oraz usług hotelarsko-gastronomicznych. Z myślą o restauratorach rozbudowano ofertę specjalistycznego sprzętu kuchennego i produktów do dekoracji stołów (ich liczba zwiększyła się o około 80%); wprowadzono także nowe, eleganckie wzory ubrań dla personelu. Pośród kompleksowych pomysłów związanych z organizacją przyjęć okolicznościowych pojawiła się również sekcja z towarami dostosowanymi do potrzeb wesel. Z kolei właściciele sklepów detalicznych zyskali przyjazne udogodnienie finansowe - zaprezentowane w idealnym sklepie rozwiązania są skosztorysowane, dzięki czemu klient może łatwo i szybko dokonać kalkulacji kosztów. W hali w Rzgowie pomyślano również o innych grupach klientów. Właściciele warsztatów samochodowych na pewno ucieszą się z nowego działu Warsztat, w którym znajdą profesjonalne narzędzia; skorzystają także ze wzbogaconej oferty odzieży roboczej. Innowacyjnym rozwiązaniem zastosowanym nowym centrum zaopatrzenia jest również dział opakowań dekoracyjnych.
Decyzja o budowie kolejnego centrum handlu hurtowego, którego koszt wyniósł prawie 80 milionów złotych, jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój przedsiębiorczości w województwie łódzkim. W wyniku analizy potrzeb klientów biznesowych firma zdecydowała się implementować w Rzgowie unowocześnioną koncepcję hali. Stworzyliśmy nowoczesne, kompleksowe centrum zaopatrzenia i doradztwa - mówi Uwe Hölzer, prezes Makro Cash & Carry Polska. Umiejscowiona w Rzgowie pod Łodzią hala to drugi obiekt firmy w regionie, a 28. w skali całego kraju. Nowe centrum zaopatrzenia uzupełni i poszerzy ofertę działającej od 1994 roku hali przy ul. Kasprzaka w Łodzi. Obecnie Makro Cash & Carry obsługuje w tej okolicy ponad 67,8 tys. klientów, co stanowi blisko jedną trzecią wszystkich przedsiębiorców z województwa. Szacuje się, że w ciągu roku nowa hala jest w stanie obsłużyć około 550 tysięcy klientów, a zatrudnienie znajdzie w niej ponad 200 osób.
Z okazji otwarcia nowej hali Makro w Rzgowie przygotowano liczne atrakcje. W dniu 26 listopada pierwszych pięciuset klientów otrzyma prezent-niespodziankę. Dla wielbicieli kuchni z całego świata Makro przygotowało torty okolicznościowe, degustacje potraw oraz pokazy kulinarne. Cały dzień otwarcia wypełniony będzie promocjami, konkursami oraz pokazami tematycznymi. Wraz z otwarciem zmodernizowanej hali rusza także „Rozwiń swój biznes z Makro" - konkurs na najlepszy biznesplan, w którym przedsiębiorcy z regionu będą mieli możliwość zdobyć fundusze na rozwinięcie własnej działalności.
tagi: Makro ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...