Dla największych fanów monachijskiego święta Paulaner przygotował wyjątkowe wydarzenie. 17 września we Wrocławiu odbędzie się pierwszy Paulaner Oktoberfest. Na dziedzińcu Arsenału Miejskiego stanie namiot taki, jak ten w Monachium. Przez cały dzień na gości czekać będą biesiadne ławy, obsługa w oryginalnych strojach z Bawarii, muzyka, atrakcje i unikalny klimat monachijskiej imprezy. Będzie można zjeść, potańczyć, a przede wszystkim spróbować piwa Paulaner Oktoberfest - warzonego specjalnie dla uczczenia monachijskiego święta. Jest to lager o wyższej niż zazwyczaj zawartości alkoholu (6%). Idealny balans słodu i goryczki chmielowej nadaje mu doskonale wyważony smak.
Jak przystało na Oktoberfest, podczas imprezy zostanie odszpuntowana beczka Paulanera, a piwo serwowane będzie w tradycyjnych litrowych kuflach. Ceremonię poprowadzi Filip Chajzer.
Wstęp na Paulaner Oktoberfest we Wrocławiu będzie bezpłatny. Dodatkowo, biorąc udział w konkursie na stronie
http://paulaneroktoberfest.pl/ można będzie zdobyć specjalne zaproszenie uprawniające do odebrania darmowego piwa podczas imprezy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie wydarzenia.
Paulaner Oktoberfest Bier jako piwo warzone zgodnie z historycznym Bawarskim Prawem Czystości, jest jednym z sześciu piw, które mogą być serwowane podczas Oktoberfest w Monachium. W Polsce będzie można się go napić także w barach sieci PIWIARNIA m.in. w Gdyni, Krakowie, Przemyślu, Warszawie i 36 innych miastach. Do wybranych sklepów w całej Polsce trafiła też limitowana edycja Paulaner Oktoberfest Bier - Wariant dostępny jest w sprzedaży w butelkach 500 ml.
W sklepach i punktach gastronomicznych pojawią się też dedykowane materiały POS oraz specjalne promocje, które obejmą wszystkie warianty Paulanera- pszeniczne Hefe-Weissbier Naturtrüb i Dunkel, a także Paulaner Oktoberfest.
Organizatorem Paulaner Oktoberfest jest agencja Horeca. Materiały POS przygotowała agencja Cream. Za działania digital i social marki Paulaner odpowiada Przeagencja, a komunikację PR prowadzi agencja Roots PR.