Z rynku FMCG

Paulaner świętuje Oktoberfest - akcja specjalna marki

Czwartek, 08 września 2016
Zbliża się największe święto bawarskiego piwa – Oktoberfest celebrowany będzie w tym roku w Monachium od 17 września do 3 października. Siła tradycji Oktoberfest jest tak wielka, że święto to obchodzone jest już na całym świecie. W tym roku dzięki marce Paulaner w wyjątkowy sposób świętowany będzie także w Polsce – podczas pierwszego Paulaner Oktoberfest, który odbędzie się we Wrocławiu.
Dla największych fanów monachijskiego święta Paulaner przygotował wyjątkowe wydarzenie. 17 września we Wrocławiu odbędzie się pierwszy Paulaner Oktoberfest. Na dziedzińcu Arsenału Miejskiego stanie namiot taki, jak ten w Monachium. Przez cały dzień na gości czekać będą biesiadne ławy, obsługa w oryginalnych strojach z Bawarii, muzyka, atrakcje i unikalny klimat monachijskiej imprezy. Będzie można zjeść, potańczyć, a przede wszystkim spróbować piwa Paulaner Oktoberfest - warzonego specjalnie dla uczczenia monachijskiego święta. Jest to lager o wyższej niż zazwyczaj zawartości alkoholu (6%). Idealny balans słodu i goryczki chmielowej nadaje mu doskonale wyważony smak.

Jak przystało na Oktoberfest, podczas imprezy zostanie odszpuntowana beczka Paulanera, a piwo serwowane będzie w tradycyjnych litrowych kuflach. Ceremonię poprowadzi Filip Chajzer. 

Wstęp na Paulaner Oktoberfest we Wrocławiu będzie bezpłatny. Dodatkowo, biorąc udział w konkursie na stronie http://paulaneroktoberfest.pl/ można będzie zdobyć specjalne zaproszenie uprawniające do odebrania darmowego piwa podczas imprezy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie wydarzenia.

Paulaner Oktoberfest Bier jako piwo warzone zgodnie z historycznym Bawarskim Prawem Czystości, jest jednym z sześciu piw, które mogą być serwowane podczas Oktoberfest w Monachium. W Polsce będzie można się go napić także w barach sieci PIWIARNIA m.in. w Gdyni, Krakowie, Przemyślu, Warszawie i 36 innych miastach. Do wybranych sklepów w całej Polsce trafiła też limitowana edycja Paulaner Oktoberfest Bier - Wariant dostępny jest w sprzedaży w butelkach 500 ml.

W sklepach i punktach gastronomicznych pojawią się też dedykowane materiały POS oraz specjalne promocje, które obejmą wszystkie warianty Paulanera- pszeniczne Hefe-Weissbier Naturtrüb i Dunkel, a także Paulaner Oktoberfest.

Organizatorem Paulaner Oktoberfest jest agencja Horeca. Materiały POS przygotowała agencja Cream. Za działania digital i social marki Paulaner odpowiada Przeagencja, a komunikację PR prowadzi agencja Roots PR.


tagi: Paulaner , Oktoberfest , akcja specjalna marki ,