Z rynku FMCG

Drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour pod hasłem rozwoju współpracy z dostawcami

Środa, 07 września 2016
W dniach 7-8 września br. w Warszawie odbywają się drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour. Celem wydarzenia jest wypracowanie najlepszej oferty świątecznej dla klientów oraz zaprezentowanie nowych rozwiązań w zakresie marki własnej, IT, marketingu oraz CSR. Sukces pierwszej edycji Targów dowiódł, że jest to kluczowe wydarzenie handlowe oraz istotny element budowania przewagi konkurencyjnej Carrefour w okresie bożonarodzeniowym.
Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour po raz drugi gromadzą największych partnerów handlowych Spółki, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych. Wydarzenie to jest organizowane przez Carrefour Polska, aby ułatwić sklepom zapoznanie się z ofertą producentów oraz dostawców marek międzynarodowych, zarówno lokalnych jak i marek własnych, ze szczegółowym naciskiem na ofertę świąteczną. Z drugiej strony pozwala to dostawcom na zaprezentowanie swojej najlepszej oferty, a z drugiej na budowanie bezpośrednich relacji między działami handlowymi, sprzedażowymi i operacyjnymi Carrefour oraz dostawców.

Jednym z głównych celów Carrefour w Polsce jest rozwój i zacieśnienie relacji z dostawcami. Dlatego tegoroczna edycja targów jest już nie tylko okazją do zaprezentowania i wyboru najlepszej oferty świątecznej do naszych sklepów, ale także do wzajemnego wysłuchania potrzeb i oczekiwań oraz do zaprezentowania nowości, które wprowadzamy do naszej współpracy – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. W tym roku Carrefour zaprezentuje dostawcom innowacje w zakresie marki własnej, rozwiązań informatycznych, cross marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, których celem jest zwiększenie efektywności wzajemnej współpracy oraz budowanie dodatkowych wolumenów sprzedaży w okresie przedświątecznym – dodał Guillaume de Colonges.

Po raz pierwszy na tegorocznych Targach Dostawców Carrefour biorą udział wystawcy oferujący produkty sezonowe oraz importowane. Dodatkowo, podczas targów na specjalnym stoisku zaprezentowane zostaną produkty marek własnych, z uwzględnieniem nowych marek wprowadzonych przez Carrefour w Polsce na wyłączność. Nowością jest również prezentacja wyposażenia i oferty nowego sklepu Express convenience, a także funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Carrefour oraz inicjatyw CSR, których celem jest walka z marnotrawstwem żywienia. Działania w tym zakresie są głównymi elementami programu STOP Marnotrawstwu, które Carrefour promuje w 2016 roku wśród dyrektorów swoich sklepów, dostawców, franczyzobiorców i pozostałych partnerów biznesowych firmy.



tagi: Drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour , rozwój współpracy z dostawcami ,