Kampanie i Promocje

Zakochaj się w Łaciatym. ruszyła wyjątkowa kampania reklamowa mleka od SM Mlekpol

Poniedziałek, 05 września 2016
Krótka historia romantycznej miłości i co z niej wynikło. Kampania marki Łaciate jak zwykle zaskakuje.
Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego - zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL z Grajewa.

Dlaczego mleko Łaciate jest „Białe po mamie i zdrowe po byku" będzie można przekonać się już z początkiem września. Wtedy rusza kampania reklamowa zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, tematycznych jak również kampania VOD w Internecie. Spoty będą emitowane do końca roku. Już pojawiły się bilboardy. Przez miesiąc blisko tysiąc tablic będzie widocznych w największych miastach Polski.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska/Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.



źródło: mlekpol.pl


tagi: SM Mlekpol , zakochaj się w Łaciatym , mleko , kampania reklamowa ,