Żywiec od 160 lat tylko z Żywca - nowy spot telewizyjny marki
Poniedziałek, 05 września 2016
W poniedziałek, 5 września, rusza emisja nowego spotu telewizyjnego Żywca. W przypadające na ten rok 160-lecie Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu, legendarna marka przypomina o swoim pochodzeniu.
Arcyksiążęcy Browar w Żywcu obchodzi w tym roku 160-lecie istnienia. W 1856 r. arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg zrealizował swoje wielkie marzenie i na wzgórzach żywieckich zbudował browar spełniający najwyższe wymagania. Czyste powietrze, tonące w zieleni otoczenie, krystalicznie czysta woda z górskiego strumienia - to właśnie naturalne walory Żywca dały impuls do powstania browaru. A pasja i kunszt pierwszych browarników dały podwaliny kultywowanej do dziś Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
Od ponad półtora wieku w żywieckim browarze niezależnie od historycznych zawirowań, warzone są piwa żywieckie. Nowy spot rozpoczyna kampanię celebrującą ten wyjątkowy jubileusz. W 30-sekundowej reklamie Żywiec przypomina historię swojego pochodzenia, zawartą w trzech wyjątkowych składnikach: tradycji, pasji i miejscu, tym samym nieprzerwanie od 160 lat.
Spot emitowany jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na VOD. Za jego kreację odpowiada agencja SYZYGY Warsaw, reżyserem jest Marcin Filipek, scenografię zrobił Jeremi Brodnicki, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za działania PR marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR.
Od 1 stycznia 2025 roku minimalne wynagrodzenie za pracę...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.