Z rynku FMCG

Netto świętuje 21 lat obecności na polskim rynku

Poniedziałek, 05 września 2016
Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Od tamtej pory polscy konsumenci pokochali produkty dostępne w ofercie, a do wyboru mają aż 359 placówek w całym kraju. Z okazji 21 urodzin sieć Netto razem z radiem Złote Przeboje przygotowała wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania są bony na zakupy oraz udział w warsztatach kulinarnych.
Poranek z Netto i Złotymi Przebojami

W ofercie dostępnej w każdym sklepie sieci, jednym z najważniejszych elementów jest półka ze zdrową żywnością. Netto podąża za potrzebami swoich klientów, dlatego oferuje im  szeroki wachlarz zdrowych i świeżych produktów. W tym kontekście sieć przygotowała wyjątkowy konkurs, w którym można otrzymać atrakcyjne nagrody. 5 września w radiu Złote Przeboje Odetta Moro i Piotr Jaworski będą dzielić się ze swoimi słuchaczami sekretami na  temat zdrowego żywienia i bycia fit. Każdy, kto do 16 września prześle swój własny sposób na zdrowy tryb życia ma szansę otrzymać od Netto bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie. Każdego dnia, przez czas trwania konkursu, do zdobycia będzie aż 21 bonów. Konkurs z radiem Złote Przeboje to również okazja, aby wziąć udział w profesjonalnych warsztatach kulinarnych. 40 osób ma szansę wygrać zaproszenie na wydarzenie i pod okiem doświadczonych kucharzy podszlifować swoje kulinarne umiejętności. Warsztaty zaplanowano w 7 miastach Polski (Szczecin, Poznań, Katowice, Łódź, Warszawa, Gdańsk, Wrocław).

Stawiamy na profesjonalizm

Marka Netto na stałe wpisała się w gusta polskich konsumentów. Dowodem na to jest rozwój oraz rozbudowa firmy na przestrzeni ostatnich 21 lat. W tym czasie działalność sieci sklepów doceniła m.in. Ambasada Królestwa Danii przydzielając nagrodę "Succes Story of the Year". Kolejnym sukcesem było prestiżowe wyróżnienie: „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców" w 2011, 2012 roku i 2013 roku. Netto zostało docenione również jako pracodawca, a także jako jedna z najszybciej rozwijających się firm. Konsumenci pokochali także produkty marki własnej, takie jak: Premieur, nabiał Miletto, wędliny Bergio, makarony Firenze oraz kosmetyki Lovena, które są gwarancją najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie.



tagi: Netto , sieć handlowa , urodziny , radio Złote Przeboje , konkurs ,