Z rynku FMCG

Kultowe Grześki w The Voice of Poland!

Poniedziałek, 05 września 2016
3 września na antenę TVP2 wrócił hit ramówki - The Voice of Poland. Uczestnikom siódmej edycji muzycznego talent-show po raz pierwszy towarzyszą Grześki, które dodadzą energii podczas treningów i nie tylko. Kampania marki Grześki obejmie lokowanie produktu oraz sponsoring programu.
Siódma edycja programu zapowiada się niezwykle emocjonująco i smakowicie, a to m.in. dzięki chrupiącym wafelkom marki Grześki.

Marka Grześki będzie wspierać uczestników na różnych etapach muzycznego talent-show, w tym podczas wielkiego finału. W ramach działań zaplanowano lokowanie produktu oraz kampanię sponsoringową. Billboardy sponsorskie będą emitowane przy programie Kulisy Voice of Poland, transmitowanym od poniedziałku do soboty, a także w serwisach internetowych Voice.tvp.pl i Vod.tvp.pl.

The Voice of Poland to program, który od 2011 roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród polskich widzów. Każda edycja to setki utalentowanych wokalistów i pięć etapów zmagań, które przybliżają najlepszych do nagrody głównej – kontraktu płytowego z Universal Music Polska.

Warsztat wokalny uczestników oceniać będzie profesjonalne i wymagające jury: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron, a także Natalia Kukulska, która zadebiutuje w roli trenerki. Muzyczny talent-show poprowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a w odcinkach na żywo do popularnego duetu dołączy Barbara Kurdej-Szatan.

Realizacją kampanii lokowania produktu i sponsoringu zajmuje się Mediabrands Studios.



tagi: Colian , Grześki , The Voice of Poland! ,