Kampanie i Promocje

Jesienna kampania Śniadaniowej

Piątek, 02 września 2016
Kompleksowe działania reklamowe rozpoczną się z początkiem września. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Wiele śniadań – jedna Śniadaniowa” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawą dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – to dawka energii na cały dzień. Śniadanie może mieć wiele obliczy ale Śniadaniowa jest tylko jedna.
Działania reklamowe zostały zaplanowane na trzy miesiące – od września do października. Od początku września reklamy pojawią się w wybranych magazynach konsumenckich, m.in. w Poradniku Domowym, Pani Domu czy Przyjaciółce. Z początkiem miesiąca startują też emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP, TVN oraz stacjach tematycznych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly.
Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.



tagi: Bielmar , margaryna , Wiele śniadań – jedna Śniadaniowa , kampania reklamowa ,