Kompleksowe działania reklamowe rozpoczną się z początkiem września. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Wiele śniadań – jedna Śniadaniowa” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawą dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – to dawka energii na cały dzień. Śniadanie może mieć wiele obliczy ale Śniadaniowa jest tylko jedna.
Działania reklamowe zostały zaplanowane na trzy miesiące – od września do października. Od początku września reklamy pojawią się w wybranych magazynach konsumenckich, m.in. w Poradniku Domowym, Pani Domu czy Przyjaciółce. Z początkiem miesiąca startują też emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP, TVN oraz stacjach tematycznych.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly. Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.
To temat, który w ostatnich latach zyskuje na znaczeniu...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.