Z rynku FMCG

Ponad 8 tys. klientów wybrało ok. 40 innowacyjnych produktów do oferty Biedronki

Wtorek, 23 sierpnia 2016
Do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafiło ok. 40 zupełnie nowych produktów, wybranych w ramach Innowacji Biedronki, czyli specjalnej edycji projektu konsumenckiego Testujemy. W przeprowadzonym w kwietniu br. badaniu klienci oceniali ponad 200 nowości, zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Najlepsze z nich będą dostępne w sklepach Biedronka do 28 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
W głosowaniu na najlepsze produkty wzięło udział ponad 8100 klientów zarejestrowanych na platformie Testujemy. Każdy uczestnik mógł wskazać 10 nowości, które chciałby znaleźć w ofercie sklepów Biedronka. Tym samym oddano ponad 81 tys. głosów. Konsumenci wybrali artykuły z różnych kategorii, w tym m.in. dania gotowe, słodycze, napoje i przekąski.

Na sklepowych półkach klienci znajdą m.in. frytki z kurczaka, które zdobyły najwięcej głosów w badaniu. Dużą popularnością cieszyły się również: pudding chia, warzywa na patelnię z ciecierzycą, roladki a’la devolaille oraz desery: m.in. lody na patyku o smaku mango z wiórkami kokosowymi, lody smoothie czy napój kawowy.

Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Projekt wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty. Do tej pory w ramach akcji Testujemy przeprowadzonych zostało 14 testów i 19 rankingów rekomendacji, a do sprzedaży czasowej weszły produkty z 7 różnych kategorii, m.in. herbaty, świeczki zapachowe czy odświeżacze samochodowe. Obecnie trwa test karmelków w różnych smakach.

Więcej informacji na temat projektu konsumenckiego Testujemy znajduje się pod adresem: https://www.testujemy.biedronka.pl.



źródło: biedronka.pl


tagi: Biedronka , innowacyjne produkty , projekt konsumencki , Testujemy ,