Advertisement

Kampanie i Promocje

WSKOCZ NA PUSZKĘ – rusza największa kampania w historii marki BLACK!

Piątek, 12 sierpnia 2016
W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink - lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki BLACK Energy Drink. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem.

Już 15 sierpnia startuje kampania wizerunkowa marki BLACK Energy Drink – najczęściej wybieranej przez konsumentów marki napojów energetycznych w Polsce.* Kampania, której motywem przewodnim jest hasło: BLACK - I MOŻESZ WIĘCEJ połączona jest z ogólnopolskim konkursem konsumenckim, w którym do wygrania jest m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. –Black to energetyczny power, który wyzwala siłę do działania, mobilizuje i wyostrza zmysły, dzięki czemu możemy osiągnąć więcej. Chcemy zmobilizować naszych konsumentów do działania - najlepsi z najlepszych spotkają się z Mikem Tysonem i otrzymają zapas customizowanych puszek BLACK ze swoim wizerunkiem – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.wskocznapuszke.pl i wysłać zdjęcie, będące dowodem na to, że z BLACK możesz więcej.  Jesteś mocniejszy, bystrzejszy, mądrzejszy  - masz więcej energii  i ochoty na kolejne wyzwania.

Intensywna kampania reklamowa marki BLACK będzie miała charakter 360 stopni, obejmując swoim zasięgiem wszystkie media: telewizję, Internet, radio, prasę handlową, POSM i outdoor.  Emitowane w TV spoty 30s, 15s i 8s będą  pokazywały energetyczne działanie BLACK w aspiracyjnym i luksusowym świecie marki.  Spoty będą emitowane  w największych ogólnopolskich stacjach TV: TVP1, TVP2, TVN, Polsat. 

Kampania WSKOCZ NA PUSZKĘ oraz konkurs konsumencki potrwają do końca września. Autorem kreacji kampanii jest agencja Bridge 2 Fun, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank Production. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zentith Optimedia Group.

BLACK. I MOŻESZ WIĘCEJ!


*FoodCare za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze, Stacje benzynowe, Kioski), sprzedaż wolumenowa w litrach i ilościowa w sztukach marki Black, w skumulowanym okresie czerwiec 2015 - maj 2016 w kategorii Energetyki.




 

tagi: Black Energy Drink , wyskocz na puszkę , kampania reklamowa ,