Z rynku FMCG

Beerfest 2016 „Biesiadujmy po naszymu”, czyli po śląsku! Zbieraj kolekcjonerskie kufle Tyskiego!

Środa, 10 sierpnia 2016
Tyskie już szesnasty raz jest organizatorem największej piwnej biesiady w Polsce. Tegoroczny Beerfest odbędzie się pod hasłem „Biesiadujmy po naszymu” 26 – 28.08 w Parku Śląskim w Chorzowie. Na scenach zaprezentują się m.in. Miuosch, L.U.C, Elektryczne Gitary, Vavamuffin, Piersi, Gooral oraz Grubson. Beerfest będzie wsparty silną kampanią w mediach a już teraz, fani biesiady, w wybranych sklepach na Śląsku, mogą odbierać kolekcjonerskie kufle za 10 zakupionych piw Tyskie.
„Tyskie to piwo ze Śląska i dlatego specjalnie z myślą o Ślązakach od szesnastu lat, organizuje Beerfest. Na tegorocznym Beerfescie nie zabraknie tego, co składa się na udaną śląską biesiadę – muzyki, doskonałego piwa prosto z browaru, humoru, tańca i dobrego jedzenia. Ślązacy biesiadują na rozmaite sposoby i dlatego na Beerfeście, każdy znajdzie coś dla siebie. Czeka różnorodna muzyka na dwóch scenach – głównej i w namiocie biesiadnym. Ostatni weekend sierpnia, 26-28.08 warto spędzić w Parku Śląskim na największej piwnej biesiadzie w Polsce. Już teraz fani biesiady mogą skorzystać z Beefestowej promocji: w wybranych sklepach na Śląsku, gdzie za 10 zakupionych piw Tyskie, można odebrać jeden z trzech kolekcjonerskich kufli inspirowanych Beerfestem ” – zachęca Mateusz Piłat, Tyskie, Kompania Piwowarska.
       

Na uczestników Beerfestu 2016 czeka namiot biesiadny, w którym wystąpią najbardziej znani śląscy artyści: Mirosław Szołtysek, De Silvers, Krzysztof Hanke, Masztalscy, Damian Holecki i inni. Poza regionalnymi gwiazdami, na scenie głównej wystąpią  artyści z różnych gatunków muzycznych m.in. Elektryczne Gitary, Miuosh, Vavamuffin, L.U.C, Grubson, Piersi oraz wielu innych. Dodatkowo przygotowane są: Strefa Wyzwań Tyskiego, Balon Widokowy, Muzeum Tyskich Browarów Książęcych, Strefa Piwnych Specjalności oraz Lunapark. Na terenie Beerfestu odbędzie się też zlot foodtruck-ów z całej Polski. Wstęp na Beerfest jest bezpłatny.

Beerfest 2016 zostanie wsparty silną kampanią OOH, w TV oraz w mediach regionalnych (prasa, radio i on-line).

W połowie lipca rozpoczęło się wsparcie w sklepach oraz lokalach gastronomicznych aktywacją konsumencką, dzięki której za zakup 10 Tyskich, można zdobyć kufel z limitowanej, Beerfestowej edycji. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Bardzo (ATL), Saatchi & Saatchi (Digital), ZenithOptimedia (zakup mediów), Tailor Made PR (działania Pr),  Stage Art & World Media (Event)

Więcej szczegółów na stronie: beerfest.com.pl


tagi: Tyskie , Beerfest 2016 , Biesiadujmy po naszymu , kolekcjonerskie kufle Tyskiego ,