Na pełnoletnich śmiałków, którzy wejdą na stronę
www.kursnahel.pl, ominą wszystkie przeszkody na trzech etapach gry i odpowiedzą na konkursowe pytanie, czeka szansa na nagrody. Codziennie komisja doceni i obdaruje czteropakami EB dziesięciu najbardziej kreatywnych konkursowiczów i okrzyknie ich „Zwycięzcami dnia”. Każdego tygodnia w czasie trwania konkursu wyłaniani też będą „Zwycięzcy Tygodnia”. Zabawa potrwa do 5 września.
Gra treścią nawiązuje do szeregu plażowych imprez i atrakcji, które na najdalej wysuniętej plaży Półwyspu zasponsorowała kultowa marka EB w Hel Spot – najgorętszym miejscu tego lata w Polsce.
Szczegóły i zapowiedzi wydarzeń dostępne na stronie
www.ebhelspot.pl Dla marki EB pracują: ATL i digital agencja Gong. Działania PR – agencja ROOTS PR. Działania z influencerami prowadzi Hash FM. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest. Organizatorem wydarzenia HEL SPOT jest agencja LIVE,