Sokołów S.A. – lider rynku mięsnego w Polsce – wspiera akcje promujące zdrowy tryb życia. Dzieci i młodzież są grupą, w przypadku której takie działania są szczególnie istotne – nadwaga i otyłość wśród uczniów stały się już poważnym problemem społecznym, a statystyki pogarszają się z roku na rok.
Sokołów S.A. od lat aktywnie angażuje się w organizację Marcin Gortat Camp. W ramach tegorocznego Campu treningi odbyły się w pięciu miastach – Toruniu, Rumii, Łodzi, Piasecznie i Krakowie. Ich uczestnicy szlifowali koszykarskie umiejętności pod okiem Marcina Gortata i znakomitych trenerów. Tradycyjnie już dzieciom uczestniczącym w Campach Sokołów przekazał wysokiej jakości produkty, doskonale spełniające potrzeby żywieniowe najmłodszych konsumentów.
Jak co roku, zwieńczeniem Campu był wielki finałowy mecz Gortat Team vs Wojsko Polskie. W jego przerwie odbył się Skill Challenge – sportowe wyzwanie dla zwycięzców tegorocznych Campów, walczących o nagrodę główną – wyjazd do USA na mecz NBA.
Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim naszym partnerom, a w szczególności firmie Sokołów – mówi Marcin Gortat. –
Każdy rodzic powinien zwrócić uwagę na to, jaki produkt kupuje dla swojego dziecka. Od pięciu lat zdecydowałem się korzystać z produktów Sokołowa – to również dzięki nim zdrowo się odżywiam.
Sokołów S.A., wspierając imprezy Marcin Gortat Camp, pomaga realizować dzieciom i młodzieży ich sportowe marzenia, a także zachęca do fizycznej aktywności i pokazuje, jak wiele pozytywnych emocji może przynosić ona każdemu na co dzień – nie tylko podczas treningu z polską gwiazdą NBA.
Relację filmową z finałowego meczu Marcin Gortat Camp 2016 można obejrzeć na stronie
youtube.com.
źródło: sokolow.pl