Z rynku FMCG

Woodstock 2016 – Leszek Chmielewski zagrał dla tysięcy osób na 22. Przystanku

Czwartek, 21 lipca 2016
Już po raz trzeci Leszek Chmielewski był głównym sponsorem tego wyjątkowego festiwalu muzycznego. 22. Przystanek zgromadził setki tysięcy Woodstockowiczów. W Strefie Lecha zaprezentowały się m.in. Scylla, Wiewiórka Na Drzewie, Alcoholica czy Mademoiselle Carmel -zespoły, które na eliminacjach na festiwal otrzymały Dziką Kartę Lecha. Ale to nie wszystko! Oprócz muzyki na żywo można było znaleźć także wiele innych atrakcji: Leszek Chmielewski rozdawał festiwalowe gadżety, zachęcał do zbierania puszek oraz przypominał o bezpiecznym powrocie do domu. Dzięki temu zebrano blisko 3 tony odpadów a ponad 35 tysięcy osób sprawdziło swoją trzeźwość! Mimo zmiennej pogody Strefa Lecha pełna była fanów muzyki oraz dobrej i odpowiedzialnej zabawy.
W tym roku, pierwszy raz na eliminacjach na Woodstock Jury wybrało zespoły, które mogły zaprezentować się w Strefie Lecha. Dziką Kartę Lecha otrzymały: The Shipyard, Oil Stains, Alcoholica, Ogień, Mademoiselle Carmel, Wiewiórka Na Drzewie, Barbar Punk, Exlibris i  Scylla,  które pokazały się festiwalowej publiczności.

- Dzika Karta Lecha umożliwiła muzykom pokazanie się na Woodstocku. To jeden z najważniejszych festiwali na muzycznej mapie Polski, a Leszek Chmielewski, który inspiruje do działania, dał tym zespołom niepowtarzalną szansę zaistnienia przed szeroką publicznością, która mimo zmiennej pogody dopisywała przez wszystkie dni Przystanku  – mówi Dagmara Roger z Kompanii Piwowarskiej, młodszy menedżer ds. zarządzania marką Lech.

- Prezentacja w strefie Lecha była jednym z tych wyjątkowych koncertów, który zawsze będziemy pamiętać. (...) Było naprawdę pięknie grać w Strefie Leszka i patrzeć jak z chwili na chwilę przybywa pozytywnych ludzi. To im należą się największe podziękowania i brawa. Czy powtórzylibyśmy ten występ? Na takiej scenie i dla takich ludzi można by grać codziennie, to takie nasze spełnienie marzeń i mówimy to na poważnie. Mamy nadzieję, że może jeszcze kiedyś się spotkamy pod woodstockowym niebem -  wspomina Szczypaf z zespołu Wiewiórka na Drzewie.

Jednak muzyka to nie wszystko, czym żyli uczestnicy Festiwalu. W Strefie Lecha Woodstockowicze mogli zmienić swój wizerunek na bardziej rockowy poprzez zrobienie zielonego irokeza. Dodatkowo, gdy nad Kostrzynem zaświeciło słońce, zespół Leszka rozwoził chłodzące kubełki z lodem a mgiełka wodna chłodziła wszystkich wchodzących do Strefy Lecha. Z kolei, w Strefie Free można było napić się bezalkoholowego Lecha Free i skorzystać z bodypaintingu.

Na terenie Strefy Lecha przygotowano również Strefę Eko. Przyniesione do niej puszki, plastikowe kubki oraz makulaturę festiwalowicze wymieniali na torby i nerki, wykonane z banerów Kompanii Piwowarskiej, notesy eko, puszki bezalkoholowego Lecha Free oraz opaski na rękę. Styl też miał tutaj znaczenie, bowiem puszek można było się pozbyć naprawdę widowiskowo – mianowicie grając w ekokoszykówkę. Za pieniądze uzyskane dzięki zbiórce surowców Leszek zobowiązał się ufundować alkomaty dla mieszkańców Kostrzyna.

W ciągu trzech dni Strefę Eko odwiedziło blisko 8 000 osób, przy czym ponad 2 000 przyniosło ze sobą worki z odpadami, co dało:

  • 1 852 kg puszek,
  • 1 010 kg plastiku,
  • 40 kg makulatury.

W sumie uzbierano prawie 3 tony (2 902 kg) surowców, co przełożyło się na kwotę 6 000 zł za którą Leszek ufunduje alkomaty dla Kostrzyna! Zbiórkę odpadów obsługiwała firma Agreco Service z Kostrzyna.

Leszek zachęcał także do odwiedzenia Trzeźwobusa (mobilny punkt edukacji nt. bezpiecznej jazdy i odpowiedzialnego spożycia alkoholu) oraz jednego z czterech stoisk „Sprawdź Promile”, w których można było zbadać swoją trzeźwość. Obok na chętnych czekały alkogogle, które symulują widzenie świata  po spożyciu alkoholu. Uczestnicy zabawy musieli pokonać w nich specjalny slalom zakończony próbą otworzenia drzwi kluczem lub ułożyć klocki. Tę strefę odwiedziło ponad 41 tysięcy osób, z czego aż 35  tysięcy przebadało się alkomatami.

- Wszystkie 4 strefy „Sprawdź Promile” działały aż do godziny 16:00 w niedzielę. Swoje siły połączyli na nich wolontariusze Leszka, Policja oraz przedstawiciele Promilera. Dzięki temu wszyscy ci, którzy planowali wrócić do domu samochodem, mogli sprawdzić, czy wolno im już usiąść za kierownicę – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.



źródło: kp.pl


tagi: Kompania Piwowarska , Woodstock 2016 , Leszek Chmielewski ,