Z rynku FMCG

PREVITAL sponsorem międzynarodowych wystaw kotów rasowych

Piątek, 15 lipca 2016 HURT & DETAL Nr 07/125. Lipiec 2016
Firma Partner in Pet Food, producent karmy dla psów i kotów, jest właścicielem marki PreVital oferującej szeroką gamę pełnoporcjowych karm dla kotów. Marka PreVital obecna na rynku od całkiem niedawna jest już rozpoznawana przez właścicieli i miłośników kotów, dzięki prowadzonym działaniom marketingowym budującym świadomość marki.
Jednym z nich jest regularny udział w międzynarodowych wystawach kotów rasowych na terenie całego kraju. Produkty PreVital prezentowane są na stoisku, gdzie można uzyskać wszelkie informacje, a także zrobić pamiątkowe zdjęcie z maskotką marki – brytyjskim kotem PreVital. Na wystawach marka jest widoczna dzięki bardzo silnemu brandingowi, sponsoruje nagrody dla zwycięskich kotów oraz edukuje i zachęca odwiedzających do wypróbowania produktów PreVital rozdając im próbki i ulotki.

Budowanie świadomości marki przekłada się na wzrost sprzedaży. Działania marketingowe i dystrybucyjne zaowocowały podwojeniem sprzedaży marki PreVital na rynku polskim w ciągu ostatnich 12 miesięcy.


tagi: Prevital , międzynarodowa wystawa kotów rasowych ,