Krakowska Parafraza Żywca - akcja konsumencka w Małopolsce
Wtorek, 05 lipca 2016
Żywiec rozpoczyna lokalną kampanię reklamową dedykowaną konsumentom w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona pod hasłem „Krakowska Parafraza”, obejmuje digital, nośniki zewnętrzne, bankomaty oraz punkty sprzedaży.
Krakowiacy tworzą parę z Żywcem odkąd piwo to zyskało uznanie na świecie. Dla podkreślenia tego faktu marka po raz drugi wprowadza w Krakowie komunikację, której bohaterem jest krakowska para, widniejąca na etykiecie piwa od połowy XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązujące do miejscowych symboli. Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje do lokalnych skojarzeń.
Zabawne konwersacje krakowskiej pary zobaczyć można na ponad 100 nośnikach na terenie Krakowa oraz okolic, w tym: billboardach, citylightach oraz wielkoformatowej siatce w centrum miasta, a także na ekranach powitalnych bankomatów. Dedykowane akcji materiały POS i opakowanie Żywca dostępne są w sklepach na terenie Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital na Facebooku.
Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.