Open’er Festiwal to święto muzyki i dobrej zabawy. Na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć marki Tymbark, która wie wszystko o tym, jak się świetnie bawić. Tymbark był obecny na Open’erze jako partner wydarzenia i dla festiwalowiczów zorganizował specjalną strefę chillout’u oraz inne atrakcje.
Open’er Festiwal to powód, dla którego tysiące fanów muzyki jak co roku przybyło do Gdyni, by wspólnie bawić się na koncertach. Tymbark, jako partner festiwalu, przygotował dla wszystkich uczestników wyjątkowe atrakcje.
Na Open’erze powstała wielka Tymbarkowa strefa chillout’u przypominająca plażę, przy której cumuje zielony katamaran. Po szalonej zabawie na koncertach, festiwalowicze mogli z Tymbarkiem odpoczywać na hamakach i skorzystać z darmowego Wi-Fi.
W strefie Tymbarkowej odbył się też wyjątkowy event. Wraz z WhyDuckiem, polskim artystą, uczestnicy festiwalu pomalowali osiemdziesiątą butelkę z urodzinowej edycji Owoców Świata. Etykieta napoju została zaprojektowana na ogromnej, 3,5-metrowej makiecie butelki. Z okazji jubileuszu 80-lat marki powstała seria artystycznych etykiet egzotycznych napojów Tymabarku – artystyczne wydarzenie uczciło i zwieńczyło urodzinową kolekcję.
Dodatkowo, przez cały czas trwania festiwalu, o obecności Tymbarku w Trójmieście przypominała outdoorowa kampania marki, która nawiązywała do festiwalowych emocji i doskonałej zabawy w rytmie muzyki.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.