Celem kampanii, której grupa docelowa to blisko 2,5 mln kobiet, jest zainteresowanie serią SKIN DRINK jak najszerszego grona młodych osób w wieku 16 – 25 lat. Kampania z założenia stawia na energię, modę na zdrowy tryb życia, aktywność fizyczną i wybieranie nieszablonowych rozwiązań.
W ramach kampanii PERFECTA SKIN DRINK zaplanowano reklamy w formie banerów odsłonowych na najpopularniejszych młodzieżowych i kobiecych portalach, m.in. interia.pl, gwiazdy.wp.pl, pudelek.pl, plotek.pl, plejada.pl, pomponik.pl, kozaczek.pl, kobieta.onet.pl, kobieta.wp.pl, polki.pl, wizaz.pl, styl.pl, womenshealth.pl, a także artykuły sponsorowane i angażujące działania PR na cosmo.pl, zeberka.pl i party.pl oraz aktywności na Facebooku i Instagramie.
Specjalnie dla serii powstała również atrakcyjna wizualnie strona produktowa
www.SKINDRINK.pl z opisami produktów i wskazówkami, jak ich używać, a także angażującą akcją dla młodych internautów pt. „Podziel się z nami energią i odbierz swojego SKIN DRINKA!”. W ramach akcji 1000 osób, które jako pierwsze prześlą lub udostępnią zdjęcie lub GIFa pokazującego energię, odwagę, radość i zdrowy tryb życia, otrzyma kosmetyk.
Za pomysł, strategię kampanii, planowanie i zakup mediów w internecie oraz kreację i realizację działań w social media odpowiada agencja marketingu internetowego Facead.
www.SKINDRINK.pl