Mimo że dopiero rozpoczęły się wakacje, Trzeźwobus Kompanii Piwowarskiej zdążył już przemierzyć 1/3 swojej trasy po Polsce. W międzyczasie edukował na temat odpowiedzialnego spożycia i bezpiecznej jazdy nie tylko miłośników dobrej muzyki, ale także zapalonych kierowców znanych ze szklanego ekranu.
Początek sezonu letnich festiwali i imprez plenerowych okazał się dla ekipy Trzeźwobusa bardzo pracowity. W rezultacie jeszcze przed rozpoczęciem wakacji mobilny punkt KP, w którym można poszerzyć swoją wiedzę na temat bezpiecznej jazdy i rozważnej konsumpcji alkoholu, zawitał aż na trzy imprezy.
Uczestnicy warszawskich Ursynaliów (3-4.06) i Live Festival Oświęcim (18-19.06) w przerwach między koncertami mogli m.in. przejść slalom i spróbować otworzyć drzwi zamknięte na klucz. Zadania te tylko na pozór były proste, ponieważ należało je wykonać w alkogoglach, które symulują widzenie świata po spożyciu alkoholu. W strefie Trzeźwobusa festiwalowicze mogli również zbadać poziom promili w wydychanym powietrzu za pomocą alkomatu oraz pobrać na telefon bezpłatną aplikację „Sprawdź Promile”, która wylicza zawartość alkoholu w organizmie w sposób szacunkowy i podpowiada, po jakim czasie można bezpiecznie usiąść za kierownicą.
Ekipa Trzeźwobusa zaprosiła do zabawy połączonej z edukacją także gwiazdy, które pojawiły się na rajdzie VIP Cross 2016, zorganizowanym na poligonie w Wesołej oraz na torze WITPiS w Sulejówku. 9. edycja tej imprezy przyciągnęła znane twarze, m.in. dziennikarzy, aktorów, polityków i uczestników telewizyjnych show. Goście nie tylko zacięcie rywalizowali podczas jazdy po placu z przeszkodami, w terenie z nawigacją oraz przejazdu przez głęboki rów z wodą. Z równym entuzjazmem układali klocki w alkogoglach, biegali slalomem między pachołkami i mierzyli się z zamkniętymi drzwiami czy dmuchali w alkomat.
- To ważne, aby nieustannie uświadamiać, jak ważne jest, by nigdy nie wsiadać za kółko po spożyciu choćby najmniejszej ilości alkoholu. Dlatego staramy się pojawiać z naszymi działaniami odpowiedzialnościowymi także na imprezach, które przyciągają kierowców – mów Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.
Szacuje się, że podczas wspomnianych trzech imprez z udziałem Trzeźwobusa niemal 3000 osób zbadało się alkomatem i wzięło udział w aktywacjach.
Trzeźwobus to akcja Kompanii Piwowarskiej mająca na celu promowanie odpowiedzialnego spożycia alkoholu, które jest jednym z filarów strategii zrównoważonego rozwoju firmy „Postaw na piwo”.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.