Danone na nośnikach Synergic przypomina o piciu wody
Poniedziałek, 27 czerwca 2016
Należący do koncernu Danone, największy producent wody butelkowanej w Polsce Żywiec Zdrój, rozpoczął w czerwcu kampanię reklamową pod hasłem „PAMIĘTAJ O WODZIE NA DROGĘ”. Nośniki reklamowe wykorzystywane w kampanii wybrano nieprzypadkowo – postawiono na te zlokalizowane na dworcach, by dotrzeć precyzyjnie do grupy docelowej, jaką w tym przypadku były osoby wybierające się w podróż.
Celem kampanii jest przypominanie, a zarazem uświadamianie, jak ważne jest picie wody, szczególnie podczas podróży. Layout kampanii został ujednolicony, tak by mocno skupić uwagę konsumentów i na dłużej powiązać hasło z konkretną marką. Producent zdecydował się na wybór nośników należących do firmy Synergic. Wymowne reklamy pojawiły się na nośnikach typu citylight i wielki format w Warszawie, Gdańsku i Sopocie. Na Dworcu Centralnym w Warszawie kampania potrwa do końca czerwca, a w w Trójmieście aż do końca sierpnia.
Dworce to miejsca, w których występuje ogromny traffic – rocznie ponad 22,5 mln osób. Hasło kampanii zatem idealnie wpasowuje się w specyfikę tej przestrzeni. Sugestywny wydźwięk reklam w połączeniu z wizją długiej podróży rewelacyjnie wpływa na instynktowy wybór produktu – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic.
Żywiec Zdrój od wielu lat jest niekwestionowanym liderem rynku wody butelkowanej – udziały wartościowe przekraczają 30%.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.