Nowa linia Cappy Junior obejmuje dwa smaki: winogronowo-jabłkowo-porzeczkowy oraz winogronowo-pomarańczowo-mandarynkowy. Cappy Junior to napoje przeznaczone dla dzieci, dlatego też podczas ich opracowywania zwracano uwagę zarówno na wartości odżywcze napoju, jak i na jego funkcjonalność. Dietetycy podkreślają, że napoje owocowe to przyjemny sposób zaspokajania pragnienia i zapobiegania odwodnieniu u dzieci.
Napoje niegazowane Cappy Junior dostępne będą w wygodnym i atrakcyjnym wizualnie opakowaniu typu PET, o pojemności 0,25L. Dodatkowo praktyczna butelka będzie wyposażona w wygodny ustnik, ułatwiający spożywanie napoju. Dystrybucja nowych napojów niegazowanych Cappy Junior obejmie wszystkie kanały sprzedaży - zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.
Sugerowana cena: 1,69 zł.
Stokrotka po raz kolejny potwierdziła swoje miejsce wśród...
Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało szereg zmian w przepisach...
To nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo...
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z...
Eksperci alarmują...
Zakład będzie potrzebował 3–6 miesięcy na przygotowanie...
Potrzebne są innowacje i bardziej zrównoważone metody...
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...