Nowości

CAPPY JUNIOR dla młodych konsumentów

Sobota, 22 listopada 2008
We wrześniu br. do sprzedaży trafiły nowe napoje niegazowane Cappy Junior - propozycja firmy Coca-Cola HBC Polska dla młodych konsumentów. Cappy Junior to dwie kompozycje smakowe niegazowanych napojów, wyprodukowanych na bazie naturalnych soków owocowych. W napojach Cappy Junior znajduje się 53% soków owocowych. Ponadto nie zawierają one środków konserwujących i sztucznych barwników. Napoje niegazowane Cappy Junior ze względu na swoje walory odżywcze i smakowe są odpowiednie nie tylko dla pełnych energii dzieci, ale także dla lubiących owocowe smaki nastolatków.

Nowa linia Cappy Junior obejmuje dwa smaki: winogronowo-jabłkowo-porzeczkowy oraz winogronowo-pomarańczowo-mandarynkowy. Cappy Junior to napoje przeznaczone dla dzieci, dlatego też podczas ich opracowywania zwracano uwagę zarówno na wartości odżywcze napoju, jak i na jego funkcjonalność. Dietetycy podkreślają, że napoje owocowe to przyjemny sposób zaspokajania pragnienia i zapobiegania odwodnieniu u dzieci.

 

Napoje niegazowane Cappy Junior dostępne będą w wygodnym i atrakcyjnym wizualnie opakowaniu typu PET,  o pojemności 0,25L. Dodatkowo praktyczna butelka będzie wyposażona w wygodny ustnik, ułatwiający spożywanie napoju. Dystrybucja nowych napojów niegazowanych Cappy Junior obejmie wszystkie kanały sprzedaży - zarówno     w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.

 

Sugerowana cena: 1,69 zł.

tagi: Coca-Cola , Cappy ,