Z rynku FMCG

FoodCare dołączył do tegorocznej edycji Programu „Grasz o staż 2016”!

Wtorek, 17 maja 2016
FoodCare jest firmą, w której ponad 30-letnie doświadczenie łączy się z nowoczesnym i dynamicznym podejściem do biznesu. Jej wizytówką są znane i cenione marki, które zdobyły uznanie również zagranicą: Black Energy Drink – nr 1 na rynku energetyków w Polsce*, kultowe Frugo, czy desery tradycyjne pod marką Gellwe od ponad 3 dekad spełniające słodkie zachcianki konsumentów.
FoodCare to także firma, w której panuje przyjazna i rodzinna atmosfera. „Wiemy, że człowiek to największa wartość przedsiębiorstwa, dlatego inwestujemy w szkolenie naszych pracowników oraz staramy się, aby każdy miał szansę na indywidualny rozwój w strukturach naszej organizacji. Ważnym elementem naszej polityki kadrowej są także praktyki studenckie, dzięki którym dążymy do zwiększenia możliwości zatrudnienia wśród absolwentów szkół wyższych i studentów ostatnich lat studiów wchodzących na rynek pracy” mówi Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Obecnie, w ramach Programu „Grasz o Staż 2016”, firma oferuje praktyki w dziale marketingu dla 3 osób. Program praktyk jest realną szansą dla studentów, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe i sprawdzić swoje umiejętności w środowisku biznesowym. Praktyki mogą też zadziałać jak skuteczna trampolina do dalszego rozwoju zawodowego. „Dla najlepszych jest miejsce w strukturze naszej organizacji. W ten sposób zatrudniliśmy naszą Junior Brand Manager marki Black, która została w firmie po zakończeniu praktyk odbywających się w ramach Grasz o staż”, dodaje dyrektor Włodarska.

Jeżeli interesujesz się branżą spożywczą, potrafisz pracować sam i w zespole, nie boisz się podejmować nowych wyzwań oraz chciałbyś poznać wielu ciekawych ludzi – dołącz do FoodCare!



źródło: foodcare.pl


tagi: FoodCare , Grasz o staż 2016 ,