Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.
Wszystkie nowości Łowicza są takie, że Łooo! Kampania outdoroowa odzwierciedla najnowsze propozycje marki – letnią edycję dżemów truskawkowych, passatę pomidorową oraz sosy egzotyczne z przyprawami. Produkty wspaniale prezentują się w miejskiej przestrzeni na kolorowych tablicach, które podkreślają ich wyjątkowy charakter.
Po raz pierwszy w ramach jednej kampanii pokazane są 3 kategorie produktów marki: dżemy, produkty pomidorowe i sosy. Każda z kategorii ma swój odrębny layout, który ją wyróżnia. To największa z kampanii outdoroowych w historii marki. Citylighty pojawiły się w 8 największych miastach Polski, łącznie na ponad 1400 tablicach.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.