Poznaliśmy zwycięzcę szóstej edycji programu Top Chef. Kulinarną rywalizację wygrał Dawid Szkudlarek. W przygotowaniu finałowego menu pomagała uczestnikom marka Appetita – sponsor programu.
Na początku marca ruszyła szósta edycja programu Top Chef. Przez dwa miesiące miliony widzów obserwowało emocjonujące zmagania szefów kuchni. Profesjonaliści mierzyli się z niecodziennymi wyzwaniami kulinarnymi, stresem i presją czasu. Appetita – sponsor programu, towarzyszyła kucharzom podczas wszystkich etapów show. Zioła i przyprawy marki podkreślały smak potraw, które niejednokrotnie zachwyciły jury: Ewę Wachowicz, Macieja Nowaka, Grzegorza Łapanowskiego i przewodniczącego – Wojciecha Modesta Amaro.
W finałowej rywalizacji naprzeciw siebie stanęło dwóch szefów – Rafał Grzegorzek, Michał Seferyński i Dawid Szkudlarek. Mieli oni do przygotowania pięciodaniowe menu degustacyjne. Potrawy zaserwowane przez Dawida Szkudlarka zdobyły największe uznanie jurorów i to właśnie on zwyciężył wyrównany pojedynek, wygrywając tytuł Top Chef’a, 100 000 zł oraz staż w nowojorskiej restauracji Eleven Madison Park.
Poprzez udział w znanych i cenionych formatach kulinarnych, Appetita kontynuuje przyjętą strategię poszerzania świadomości marki. Sponsoring programu Top Chef wzmacnia jej pozytywny wizerunek oraz eksperckie pozycjonowanie. Marka planuje udział w popularnych formatach kulinarnych także w ramówce jesiennej. O szczegółach informować będzie na bieżąco.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.