Wiadomości

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Paola

Czwartek, 13 listopada 2008
Kampania rozpoczyna się 3 listopada i będzie komunikowana głównie za pośrednictwem telewizji i prasy branżowej. Została przygotowana przez agencję Schulz.

Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej animacji został wyprodukowany w Bielsku Białej - słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Do realizacji projektu zaproszono współautorów wielu amerykańskich produkcji m.in. Tom&Jerry, Spiderman czy Tarzan, którzy połączyli siły z R.D.F. Studio.

 

Celem kampanii jest zbudowanie emocjonalnego wizerunku marki, opartego na tradycji domowych syropów - mówi Izabela Głodek, Category Manager w Hoop Polska - Dlatego nową twarzą marki jest babcia Paola, uosobienie prawdziwej babci, ciepłej, tradycyjnej, dbającej o ognisko domowe.

 

Nawiązując do najlepszych tradycji klasycznej polskiej animacji, chcemy przypomnieć konsumentom wspomnienie bajek z dzieciństwa, tylko lepsze i słodsze niż dawniej - mówi Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny Schulz - chcemy by nasz film oraz dalsze, konsekwentne działania budujące wizerunek Paoli,  połączyły pokolenia.

 

Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Natomiast layouty prasowe ukażą się w prasie handlowej.

 

Wsparciem reklamowym są materiały BTL (plakaty, POS). Za działania ze strony agencji Schulz odpowiadają Jakub Smorawski - copywriter, Radek Jakubiak - senior copywriter, Łukasz Wiśniewski - art director oraz Anna Majkowska - account executive. Agencja została wybrana do obsługi marki Paola w ramach przetargu, w którym pokonała m.in. agencje Young&Rubicam i Just.

 

Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.

 

tagi: Paola syropy ,