Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej animacji został wyprodukowany w Bielsku Białej - słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Do realizacji projektu zaproszono współautorów wielu amerykańskich produkcji m.in. Tom&Jerry, Spiderman czy Tarzan, którzy połączyli siły z R.D.F. Studio.
Celem kampanii jest zbudowanie emocjonalnego wizerunku marki, opartego na tradycji domowych syropów - mówi Izabela Głodek, Category Manager w Hoop Polska - Dlatego nową twarzą marki jest babcia Paola, uosobienie prawdziwej babci, ciepłej, tradycyjnej, dbającej o ognisko domowe.
Nawiązując do najlepszych tradycji klasycznej polskiej animacji, chcemy przypomnieć konsumentom wspomnienie bajek z dzieciństwa, tylko lepsze i słodsze niż dawniej - mówi Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny Schulz - chcemy by nasz film oraz dalsze, konsekwentne działania budujące wizerunek Paoli, połączyły pokolenia.
Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Natomiast layouty prasowe ukażą się w prasie handlowej.
Wsparciem reklamowym są materiały BTL (plakaty, POS). Za działania ze strony agencji Schulz odpowiadają Jakub Smorawski - copywriter, Radek Jakubiak - senior copywriter, Łukasz Wiśniewski - art director oraz Anna Majkowska - account executive. Agencja została wybrana do obsługi marki Paola w ramach przetargu, w którym pokonała m.in. agencje Young&Rubicam i Just.
Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.
tagi: Paola syropy ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...