Zasady promocji są bardzo proste - za każde 10 złotych wydane na zakupy z kartą Rodziynka, klient otrzymuje jeden kupon. Podstawowymi nagrodami są dodatkowe punkty na kartę Rodziynka, które następnie można wymienić na prezenty z katalogu. Jeśli po otwarciu kuponu pojawi się napis o wygranej, należy sprawdzić na tablicy loteryjnej, ile punktów kryje się pod danym kuponem.
Wszystkie kupony z napisem „Druga szansa", należy wypełnić i wrzucić do urny w terminie do 25 listopada, wówczas kupon weźmie udział w losowaniu nagrody głównej - samochodu Volkswagen Golf V Kombi. Losowanie odbędzie się 5 grudnia, wręczenie nagrody nastąpi zaś w wybranym przez zwycięzcę w sklepie jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
W trakcie akcji „Urodziny Rodziynki" na klientów czekają również dodatkowe atrakcje:
w dniach 5-23 listopada klienci będą mogli otrzymać starter Mova + 40 minut (do Mova i na stacjonarne) lub fotel drewniany za połowę dotychczas wymaganych punktów.
W urodzinowej promocji programu bierze udział 106 supermarketów należących do Carrefour.
Program Rodziynka to pierwszy na polskim rynku supermarketów program lojalnościowy. Obecnie bierze w nim udział ponad 1, 3 mln osób. Uruchomiony został 8 listopada 2006 roku i obejmuje 106 supermarketów należących do Carrefour. Przystąpienie do programu jest bezpłatne i opiera się na prostych i czytelnych dla wszystkich zasadach. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości dokonanych zakupów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup produktów marki własnej Carrefour, a także za produkty z tzw. katalogu hitów. Posiadacze karty mogą wymienić punkty na atrakcyjne prezenty bądź bony rabatowe.
Projekt Rodziynka powstał w oparciu o międzynarodowe doświadczenia Grupy Carrefour, a jego zasady - zaadoptowane do oczekiwań najbardziej wymagających polskich klientów - zostały opracowane na podstawie trwających blisko dwa lata szczegółowych badań. W efekcie powstała zindywidualizowana oferta, uwzględniająca preferencje różnych grup klientów, której kluczowymi zaletami - w porównaniu z innymi programami lojalnościowym - są kompleksowość i różnorodność. Klienci mają do dyspozycji wiele możliwości zbierania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne prezenty bądź bony rabatowe.
tagi: Carrefour ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...