W ramach akcji Toffifee, promowanej na antenie RMF FM, trwa konkurs pod hasłem: „Dziecinnie prosty konkurs". Rodzice, za pośrednictwem strony internetowej, udzielają odpowiedzi na najbardziej zaskakujące pytania zadawane im przez dzieci. Autorzy najciekawszych odpowiedzi mogą wygrać gry planszowe, zaproszenie do kina oraz zestawy pralin Toffifee. Konkurs emitowany jest na antenie radia RMF FM od 23 -25.10 oraz od 6-8.11.2008.
Akcja Toffifee obecna jest również w weekendowym dodatku Gazety Wyborczej - Co jest grane, na stronach opisujących najciekawsze wydarzenia rodzinne oraz repertuar kinowy i teatralny dla dzieci oraz młodzieży. W dniach 24.10 - 23.11 aktywności z Gazetą Wyborczą są dodatkowo wspierane kampanią bannerową Toffifee na stronach serwisów Co jest grane oraz Film i TV. Ponadto, kampania na serwisach http://www.gazeta.pl/ ma charakter odsłonowy, czyli jest widoczna tylko dla osób, które podały w swoim profilu, że mają dzieci. Banner Toffifee zawiera także link do strony http://www.toffifee.pl/
Promocja marki Toffifee jest także prowadzona w kinach Cinema City. Spoty Toffifee wyświetlone są przed takimi filmami jak Król Maciuś I, Wyprawa na księżyc czy Lucky Luke na Dzikim Zachodzie. W przypadku filmu High School Musical spot wyświetlany jest w bloku specjalnym tuż przed filmem. Ponadto na stronie internetowej http://www.cinema-city.pl/ zawieszony jest banner z linkiem do strony http://www.toffifee.pl/. Termin kampanii zaplanowano na 24.10 - 04.12.2008 roku.
tagi: Storck ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...