Kategorie produktów

LOYD – pasja herbaty

Czwartek, 14 kwietnia 2016 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 04/122. Kwiecień 2016
Polski rynek herbaty jest czwartym po Irlandii, Wielkiej Brytanii i Rosji rynkiem w Europie, a dziewiątym na świecie. Grupa Mokate od lat zajmuje pozycję wicelidera tego rynku, zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym. Ma silną pozycję w sektorze herbat popularnych i systematycznie umacnia się na rynku herbat premium, których doskonałym przykładem jest marka LOYD.
Tworzenie marki LOYD opierało się na wieloletnim biznesowym doświadczeniu i współpracy ze specjalistami z legendarnego londyńskiego domu herbaty Thompson Lloyd&Eward, którego początki sięgają drugiej połowy XVIII wieku. Produkcja herbaty wymaga olbrzymiej wiedzy, doświadczenia, a także cierpliwości. Herbata to wyjątkowy surowiec – istnieją̨ setki jej rodzajów, smak herbacianego naparu zależy od terminu, miejsca zbioru surowca, czy sposobu obróbki herbacianego liścia.

Oferta z gwarancją jakości

Portfolio marki LOYD obejmuje zarówno herbaty czarne, zielone i białe, jak i susze owocowe, zioła – w tym tak egzotyczne propozycje, jak rooibos czy yerba mate. W ofercie znajdują się również mieszanki funkcjonalne. Znakomite kompozycje smakowe to wynik unikalnych technologii, specjalnie opracowywanych receptur oraz przede wszystkim starannie dobranych surowców. Wysoką jakość oferowanych herbat gwarantuje również najnowocześniejszy park maszynowy. Monitoring i kontrola jakości obejmują cały cykl produkcyjny, rozpoczynając od źródła, czyli upraw, poprzez zbiór, transport do fabryki i wreszcie finalny produkt. Od kilku lat LOYD oferuje herbaty w piramidkach. Ich kształt pozwala na zastosowanie długich liści herbaty – dotychczas zarezerwowanych wyłącznie dla herbat liściastych (sypkich). Piramidki, dzięki swojej trójwymiarowości zapewniają swobodną cyrkulację wody, dzięki czemu napar ma głęboki smak.

Rynek herbat premium, do których zaliczana jest marka LOYD jest bardzo wymagający. Stąd konieczność nieustannego monitorowania i przewidywania kierunków rozwoju. Grupa Mokate, dzięki nowoczesnemu i stale rozbudowywanemu zapleczu produkcyjnemu i innowacyjnej technologii, jest w stanie dostarczać na rynek produkty najwyższej jakości, zgodne z oczekiwaniami konsumentów. Potwierdzają to liczne nagrody i wyróżnienia, wśród nich szczególnie cenna jest nagroda Superbrands Created in Poland. W ubiegłym roku LOYD otrzymał ją po raz trzeci – w trzeciej edycji tego konkursu w Polsce. Przy ocenie marek pod uwagę brane są m.in. takie kryteria, jak: wysoka rozpoznawalność i dobry wizerunek marki zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.

Smaki z całego świata

Każdego roku LOYD do oferty wprowadza szereg nowości. Przecież herbata to coś więcej niż tylko napój. To nieustanne poszukiwanie i odkrywanie nowych smaków i aromatów. Stąd niespotykane kompozycje są jedną z wizytówek herbat w piramidkach sygnowanych znakiem LOYD.

I tak na przykład w 2015 roku na rynku pojawiła się linia herbatek LOYD TEA&Wine inspirowana smakiem białego, różowego i czerwonego wina. Z kolei efektem odkrywania smaków z całego świata jest linia herbatek ziołowo-owocowych LOYD o smaku miodu Manuka rodem z dalekiej Nowej Zelandii. Inną egzotyczną propozycją marki LOYD, tym razem z Ameryki Południowej, jest Yerba Mate. W odmianie europejskiej – w wygodnych piramidkach, których kształt pozwala na uzyskanie naparu o pełnym aromacie. Znakomite, świeże, owocowe smaki, jak: aloe vera i granat, figa i grejpfrut, mięta i trawa cytrynowa czy mandarynka w niezwykle orzeźwiający sposób dopełniają charakterystyczny smak Yerby.

Tegoroczne wiosenne nowości LOYD to trzy propozycje – Żurawina z Maliną, Czarna Porzeczka z Kwiatem Czarnego Bzu oraz Żurawina z Imbirem. Każda zaskakuje innym bogactwem aromatów. Orzeźwiający smak czarnej porzeczki, delikatnie łagodzi czarny bez. Żurawina z imbirem rozgrzewają w chłodniejsze, wiosenne dni. A malina w połączeniu z żurawiną zapowiadają nadejście słonecznego lata.

Więcej niż herbata

Najnowszym owocem dywizji herbacianej Mokate jest nowa linia herbatek funkcjonalnych: „Spokojny i Dobry Sen”, „Aktywne Trawienie” oraz „Zdrowe Gardło”. Idealnie wpisuje się w aktualne rynkowe trendy oparte na zdrowym i zbilansowanym trybie życia. Przechodząc do szczegółów: „Spokojny i Dobry Sen” – połączenie melisy, rumianku, chmielu i mięty to relaksująca kompozycja, która naturalnie wspiera proces zasypiania. „Aktywne Trawienie” to ziołowy mix mięty, anyżu, kopru włoskiego, kminku zwyczajnego oraz słodkiej nutki lukrecji. Subtelnie wspomaga proces trawienia. Trzecia mieszanka – „Zdrowe Gardło” zawiera macierzankę, koper włoski, anyż i tymianek, które mają dobroczynny wpływ na nasze gardła, krtań i struny głosowe.

Markę LOYD wyróżniają również niebanalne opakowania. Atrakcyjna szata graficzna, wysoka jakość wykonania sprawiają, że z przyjemnością sięga się po nie na sklepowej półce. Jeśli dodamy do tego wyjątkową zawartość – sukces gwarantowany. Na szczególną uwagę zasługuje także linia herbat w ekskluzywnych puszkach, które z powodzeniem mogą stać się oryginalnym prezentem.

Herbaty marki LOYD z roku na rok zdobywają coraz większe uznanie na rynku zarówno w Polsce, jak i za granicą. To właśnie zaufanie klientów stanowi dla Grupy Mokate jedną z najcenniejszych wartości i jest motywacją do podejmowania kolejnych wyzwań.

Monika Kociubińska


tagi: LOYD , herbata , pasja ,