Po raz ósmy ogłoszona została lista Najlepszych Miejsc Pracy Great Place to Work® w Polsce. Diageo po raz pierwszy wzięło udział w badaniu i jako jedyna spółka z branży alkoholowej znalazła się wśród laureatów. Pracownicy firmy docenili zaangażowanie z jakim Diageo buduje niezwykłe, przyjazne środowisko, w którym każdy pracownik jest partnerem i współtworzy sukces firmy. Jest to zasługa konsekwentnie realizowanych strategii komunikacji z pracownikami oraz działań CSR kierowanych na zewnątrz.
Najlepsze Miejsce Pracy to tytuł przyznawany firmom, na podstawie łącznej oceny dwóch aspektów: wyniku ankiety pracowniczej (wskaźnik zaufania w firmie, Trust Index©) oraz audytu kultury organizacyjnej i praktyk HR (Culture Audit©). Najważniejszy jednak jest głos pracowników. To właśnie oni wskazują, która firma jest dla nich Najlepszym Miejscem Pracy. W tej edycji przebadano 83 spółki, w których pracuje łącznie ponad 47,5 tys. pracowników. Wyróżniono 25 firm.
„W Diageo wierzymy, że przyjazne miejsce pracy sprzyja zaangażowaniu, wzmacnia relacje, sprzyja otwartej komunikacji, zachęca do współpracy i inicjatywy, co w końcowym efekcie przekłada się na doskonałe wyniki firmy i osobistą satysfakcję pracowników. To bliskie naszym sercom podejście jest odzwierciedlone w misji firmy, która mówi o celebrowaniu życia codziennie i w każdym miejscu. Chcemy, aby nasi pracownicy tworzyli zmotywowany zespół, który czuje się dobrze w pełnionych rolach i funkcjach. Bardzo cieszymy się, że tytuł Great Place to Work potwierdził skuteczność naszych działań w tym zakresie.” – powiedział Marek Tarasiuk, Dyrektor Personalny Diageo Polska, jedynej firmy z branży alkoholowej w rankingu.
Diageo Polska po raz pierwszy wzięło udział w badaniu, idąc za przykładem kolegów z Dani czy Meksyku, a także będąc zainspirowanym wysokimi wynikami Diageo w globalnym rankingu Great Place to Work®. Skuteczność starannie pielęgnowanej filozofii firmy „celebruj życie każdego dnia, i wszędzie” została potwierdzona przez przeprowadzony audyt. W ciągu ponad 15 lat obecności na rynku w Polsce firmie udało się stworzyć przyjazne, wyjątkowe miejsce pracy, które jest doceniane przez pracowników.
Diageo w swoich działaniach stara się być nie tylko dobrym pracodawcą, ale równocześnie poważnie podchodzi to odpowiedzialnej komunikacji swoich marek, pragnąc pomagać ludziom w podejmowaniu świadomych i odpowiedzialnych decyzji na temat konsumpcji alkoholu. Od lat prowadzi w Polsce kampanię społeczną „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.”.