Wiadomości

Nowości na WorldFood Warsaw

Wtorek, 12 kwietnia 2016
Niepowtarzalna oferta 250 firm spożywczych z 25 krajów świata, egzotyczne produkty, liczne nowości. To tylko niektóre atuty III edycji targów WorldFood Warsaw, które odbędą się już w dniach 19-21 kwietnia w EXPO XXI Warszawa.
WorldFood Warsaw to biznesowe wydarzenie skierowane do sektora spożywczego. Na wystawie zaprezentuje się 250 przedsiębiorstw produkujących żywność, napoje, dodatki do żywności oraz nowoczesne technologie. Jak co roku, na targach zostanie przedstawionych szereg nowości produktowych z różnych kategorii. Część wyrobów powalczy o prestiżowe odznaczenie – „Złoty Medal WorldFood Warsaw” corocznie przyznawany najlepszym produktom prezentowanym podczas targów.

Słodkości i przekąski

Wiele firm prezentujących się w tym roku posiada w swojej ofercie różnego rodzaju słodycze. Pojawią się tradycyjne czekolady i praliny, jak również, będące odpowiedzią na zapotrzebowanie rynkowe, wyroby powstałe z wykorzystaniem naturalnych cukrów lub półproduktów zastępujących cukier.

Premierową ofertę przedstawi firma Dutch Delicious Food, która wkracza na rynek polski z wyrobami wysokiej jakości. Wśród nich ręcznie robione pralinki, naturalny syrop jabłkowy Appelstroop, Marcipano - pierwszy na świecie krem marcepanowy stworzony według starodawnej, włoskiej receptury oraz ręcznie produkowane czekolady z liofilizowanymi owocami.

Stewiarnia – zdobywca Złotego Medalu WorldFood Warsaw 2014, zaprezentuje słodycze stworzone ze stewii, bez dodatku cukru. Wśród nich owocowe batoniki, owocożelki, płatki, gumy do żucia, naturalne słodziki i wiele innych.

Osoby poszukujące produktów z kategorii słodyczy będą z pewnością zainteresowane ofertą firmy Evelpan – greckiego producenta smakowych polew do lodów. Ciekawą ekspozycję zaprezentuje marka Śliwka Kalifornijska - pastę oraz puree ze śliwek kalifornijskich, śliwki kalifornijskie w kostce czy koncentrat ze śliwki kalifornijskiej.

Firma Meray Nuts z pewnością zachwyci zwiedzających szeroką ofertą prażonych migdałów, nerkowców. Warto wspomnieć, że przedsiębiorstwo otrzymało Złoty Medal 2015 za produkt: kukurydza prażona.

Napoje i alkohol

W sektorze Wine&Spirits w tym roku będziemy mogli porównać ofertę producentów alkoholi, m.in. z Portugali, Łotwy czy z Polski.

Będziemy mogli spróbować pierwszego polskiego wina jabłkowego w kategorii premium produkowanego przez Apple Paple. Z kolei rodzimy Browar Koreb w swojej ofercie wystawienniczej przedstawi piwa, z których większość wpisane jest na listę produktów tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Są one warzone tradycyjnymi metodami według najlepszych zasad sztuki piwowarskiej.

W ofercie napojów bezalkoholowych ciekawą ofertę pokaże firma Look Food – producent soku z aceroli i młodego jęczmienia - niezwykle smacznych i bogatych w wartości odżywcze napojów. W tej kategorii swoje nowości zaprezentuje również Dr. Koala – producent niegazowanego napoju relaksacyjnego produkowanego na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych.

Produkty egzotyczne

WorldFood Warsaw potwierdzają swój międzynarodowy charakter między innymi poprzez prezentację oferty firm dotychczas nieobecnych na polskim rynku. Między innymi marki MAMA – producenta sosów tajskich i zupek czy przedsiębiorstwo Meotida oferujące ryby i owoce morza. Na targach zostaną zaprezentowane wyroby w ramach marki Mei Asia – typowe specjały spożywcze z Tajlandii, Indonezji, Chin, Japonii, Indii czy Singapuru. Ofertę zagranicznych firm uzupełniają także: herbata, słodycze, alkohole, przekąski czy oleje.

Żywność ekologiczna i tradycyjna

W odpowiedzi na potrzeby osób poszukujących produktów naturalnych, żywności ekologicznej i tradycyjnej swoją ofertę zaprezentuje m.in. Brassica – firma produkująca pakowane świeże i kiszone warzywa pochodzące z ekologicznych upraw w najczystszych regionach Polski,  Bio Naura zaprezentuje Bio sezamki, zaś spółka Solida Food wysokiej jakości produkty (w tym ekologiczne) pochodzące z Chin – ToFu z soi, jadalne kasztany czy ekologiczne nasiona.


Do nowości należy zaliczyć również ekspozycję przedsiębiorstwa Due Vittorie, które zaprezentuje między innymi ocet jabłkowy dojrzewający w dębowych beczkach, otrzymywany przez tradycyjną metodę produkcji – powolną fermentację cydru.

Zaś WSP Społem przedstawi swoje specjały – musztardę kielecką czeską, ketchup kielecki łagodny extra, sos kielecki i przysmak świętokrzyski.

Na WorldFood Warsaw będzie można także zapoznać się z szeroką ofertą olejów. Wśród nich oferta firmy SemCo, która zaprezentuje olej rydzowy „Unia” wykonywany z lnianki jarej oraz ekspozycja marki Olejowy Raj – nierafinowane i niefiltrowane oleje tłoczone na zimno, olej z nasion czarnuszki, zwany „złotem faraonów” czy olej lniany.

Producent Ser Farm zaprezentuje wyjątkowe produkty mleczarskie – długodojrzewający ser z ekologicznego mleka krowiego Kaszubski Chłop czy wysokiej jakości sery wykonane według tradycyjnych receptur wchodzące w skład linii Regionalna Kaszëbsczi Delikatesa

Nie tylko żywność….

Ale targi to nie tylko wyroby spożywcze. Szwedzka firma Holistic przedstawi szeroką gamę suplementów diety, witamin, minerałów i preparatów ziołowych. Między innymi Mega B-komplex, Holistic Q10 czy Holistic Protein Vanilj. Ciekawą ofertę wyeksponuje firma CupCo – jedyny w Polsce producent kubków plastikowych wielokrotnego użytku.

To tylko niektóre produkty, które zostaną zaprezentowane podczas III edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw. Bogata oferta wystawiennicza firm z Polski i ze świata z pewnością będzie odpowiedzią na zapotrzebowanie biznesu spożywczego, sektora handlu czy przedstawicieli HoReCa.

Reprezentanci branży mogą wziąć bezpłatny udział w wystawie. Do 15 kwietnia trwa rejestracja on-line: http://www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line.aspx



tagi: WorldFood Warsaw , EXPO XXI Warszawa ,