Advertisement

Wiadomości

Appetita sponsorem najpopularniejszych programów w TVP i Polsacie

Czwartek, 13 listopada 2008
Producent aromatycznych przypraw Appetita sponsoruje najpopularniejsze programy w stacjach TVP1, TVP2 i Polsat. Billboardy sponsorskie emitowane są do
16 listopada 2008 r.

Trwa telewizyjna kampania wizerunkowa przypraw Appetita. W okresie od 5 października do 16 listopada 2008 r. w telewizjach TVP1, TVP2 oraz Polsat  ukazują się billboardy sponsorskie Appetity, towarzysząc m.in. filmom fabularnym - popularnym serialom: „Kości", „Na dobre i na złe", „Plebania", „Miodowe lata" czy „Rodzina zastępcza" - oraz programom cyklicznym.

 

Aktualna kampania sponsoringowa to kontynuacja komunikacji „Appetita - Pełna Aromatu", realizowanej w pierwszym kwartale tego roku. W reklamie telewizyjnej można zobaczyć, w jaki sposób prawdziwa gospodyni może przyciągnąć do stołu domowników. Otóż, wystarczyło, że doprawiła danie odrobiną przyprawy Appetita. Cudowny aromat unoszący się znad potrawy niczym wróżka rzucał czar na wszystkich. Skrótem tego właśnie spotu jest ośmiosekundowy billboard sponsorski.

 

„Zdecydowaliśmy się na sponsoring, gdyż jest to również skuteczna forma reklamy i sposób  komunikacji z osobami potencjalnie zainteresowanymi naszymi przyprawami. - mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager marki Appetita. - Wybieraliśmy programy, które dzięki, ciekawej akcji pozwalają Polakom odpocząć w domowym zaciszu po ciężkim dniu oraz te, które wprost promują wartości pozytywne: rodzinne ciepło, spokój i pogodę ducha. To idealny kontekst dla przypomnienia naszych przypraw Appetita, dzięki którym widzowie od lat mogą sprawiać przyjemność swoim najbliższym - przygotowując dla nich pyszne, aromatyczne dania".

 

Kampania telewizyjna objęła wiele programów cyklicznych. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Dział Marketingu firmy Ziołopex. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Uniwersal McCann.

tagi: Appetita ,