Trwa telewizyjna kampania wizerunkowa przypraw Appetita. W okresie od 5 października do 16 listopada 2008 r. w telewizjach TVP1, TVP2 oraz Polsat ukazują się billboardy sponsorskie Appetity, towarzysząc m.in. filmom fabularnym - popularnym serialom: „Kości", „Na dobre i na złe", „Plebania", „Miodowe lata" czy „Rodzina zastępcza" - oraz programom cyklicznym.
Aktualna kampania sponsoringowa to kontynuacja komunikacji „Appetita - Pełna Aromatu", realizowanej w pierwszym kwartale tego roku. W reklamie telewizyjnej można zobaczyć, w jaki sposób prawdziwa gospodyni może przyciągnąć do stołu domowników. Otóż, wystarczyło, że doprawiła danie odrobiną przyprawy Appetita. Cudowny aromat unoszący się znad potrawy niczym wróżka rzucał czar na wszystkich. Skrótem tego właśnie spotu jest ośmiosekundowy billboard sponsorski.
„Zdecydowaliśmy się na sponsoring, gdyż jest to również skuteczna forma reklamy i sposób komunikacji z osobami potencjalnie zainteresowanymi naszymi przyprawami. - mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager marki Appetita. - Wybieraliśmy programy, które dzięki, ciekawej akcji pozwalają Polakom odpocząć w domowym zaciszu po ciężkim dniu oraz te, które wprost promują wartości pozytywne: rodzinne ciepło, spokój i pogodę ducha. To idealny kontekst dla przypomnienia naszych przypraw Appetita, dzięki którym widzowie od lat mogą sprawiać przyjemność swoim najbliższym - przygotowując dla nich pyszne, aromatyczne dania".
Kampania telewizyjna objęła wiele programów cyklicznych. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Dział Marketingu firmy Ziołopex. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Uniwersal McCann.
tagi: Appetita ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...