Martin Schittengruber nowym dyrektorem w Henkel Polska
Czwartek, 07 kwietnia 2016
Z dniem 1 kwietnia 2016 r. Martin Schittengruber (47 l.) objął stanowisko dyrektora zarządzającego działu Beauty Care (kosmetyków) Henkel Polska. Urodzony w Austrii menedżer przez ostatnie cztery lata stał na czele biznesu kosmetycznego firmy na Węgrzech.
Martin Schittengruber pracuje dla firmy Henkel od 1994 r. Po rozpoczęciu kariery w dziale kontrolingu, pełnił szereg funkcji w zakresie marketingu i sprzedaży, był również odpowiedzialny za działalność działu Beauty Care w Rumunii, a ostatnio za rozszerzanie biznesu kosmetycznego na rynku węgierskim.
Martin Schittengruber jako dyrektor zarządzający działu Beauty Care Henkel Polska będzie odpowiedzialny za takie marki jak Schwarzkopf, FA, Taft, Vademecum i Syoss. - Nie mogę się doczekać mojego nowego zadania. Mamy w Polsce silny zespół, dzięki któremu chcemy z sukcesem wprowadzać liczne innowacje, wzmacniając tym samym naszą wiodącą pozycję w sektorze Beauty Care – mówi o swoich celach zawodowych.
Nowy dyrektor zarządzający działu Beauty Care Henkel Polska jest absolwentem administracji biznesowej Wiedeńskiego Uniwersytetu Ekonomii i Biznesu, obronił także doktorat na Uniwersytecie w Graz. Prywatnie jest pasjonatem sportu.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.