Nasza popularna wśród konsumentów herbata "Minutka" zajmuje 7,3% rynku pod względem ilościowym (wzrost o 0,8%) a pod względem wartościowym: 3,8% (wzrost o 0,7%). Warto zaznaczyć że "Minutka" ma numerykę ważoną na poziomie 88%.
"Uważamy to za nasz wielki i zasłużony sukces; procentuje tu wyśrubowana od lat wysoka jakość. Myślę także, iż w wielu wypadkach udało nam się z wyprzedzeniem odczytać tendencje popytu i znaleźć odpowiedź satysfakcjonującą klientów" - mówią przedstawiciele firmy.
- Kosztowało nas to wiele pracy. Kilka lat temu, po przejęciu firmy Consumer, wyodrębniliśmy w Mokate „team herbaciany" i rozpoczęliśmy prace nad przebudową asortymentu, próbą uatrakcyjnienia oferty. Była to praca wręcz organiczna. Każdego dnia uczyliśmy się czegoś nowego. Rynek weryfikował nasze decyzje. Cieszył nas każdy mały sukces i mobilizował do jeszcze bardziej wytężonej pracy - mówi Sylwia Mokrysz, pełnomocnik firmy Mokate SA w Ustroniu.
Dodaje, że obok pracy nad asortymentem, firma rozpoczęła tworzenie długofalowej strategii marketingowej. - Z niej właśnie wynikają nasze działania i aktywność na rynku mediów. „Minutka" od 3 lat towarzyszy ulubionym serialom naszych konsumentów, pasmom familijnym. Obecny sezon jesienno-zimowy po raz pierwszy przyniesie taką samą możliwość dla naszych "Grzańców" - z życzeniami dobrej pogody pojawią się jako sponsor pasm pogodowych - mówi Sylwia Mokrysz.
- Oczywiście nie obyło się bez problemów. Jednak staraliśmy się rozwiązywać je na na bieżąco, tak, aby utrzymać pełny asortyment w stałej ofercie. Czasami jedynie z niepokojem śledziliśmy transport kontenerów z herbatą i wierzyliśmy, że dostawa dotrze na czas...
Bardzo wysoko oceniam pracę naszych technologów oraz ludzi zaangażowanych w produkcję - na każdym jej etapie. W ich pasji i zaangażowaniu tkwi ogromna siła. Większość naszych pracowników to osoby młode, ambitne, których cieszy to, że jesteśmy wiceliderem na tak wymagającym rynku, jakim jest rynek herbaciany.
Druga pozycja na rynku to ogromne wyzwanie. Będziemy kontynuować przyjętą strategię, mając nadzieję, że w dalszym ciągu będziemy coraz lepsi, mocniejsi, a nasza oferta nie przestanie pozytywnie zaskakiwać naszych konsumentów - mówi Sylwia Mokrysz.
tagi: Mokate ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...