W związku z ciągłym i dynamicznym rozwojem oraz konsekwentnym poszerzaniem portfolio produktów z dniem 1 kwietnia Marwit przejął firmę Oskoła, lidera w produkcji soku z brzozy.
Od 2002 roku Oskoła dostarczała na polski rynek produkt całkowicie naturalny, nierozcieńczany wodą i pozbawiony konserwantów. Marwit, poszukując nowych dróg rozwoju podjął decyzję o zakupie przedsiębiorstwa Oskoła.
Znany od wieków sok z brzozy dopiero od niedawna w Polsce przeżywa swój renesans. Skład tego produktu to nadzwyczajna dawka witaminy C oraz witamin z grupy B. Jego właściwości prozdrowotne potwierdzają zawarte w nim sole mineralne i mikroelementy takie jak magnez, fosfor, potas, wapń czy żelazo. Pozyskiwany z pni brzozowych sok wspomaga układ odpornościowy, reguluje przemianę materii i pomaga oczyścić organizm. Wpisuje się on idealnie w obecne trendy panujące wśród Konsumentów – coraz bardziej popularny styl zdrowego życia i świadomego wybierania zdrowych produktów. Jest to wyrób w pełni naturalny, tym samym całkowicie odpowiada on na potrzeby nawet najbardziej wymagających Konsumentów.
Obecnie w ofercie soków z brzozy dostępnych jest kilka kombinacji smaków. Między innymi z dodatkiem żurawiny, suszonych owoców, mięty, granatu, maliny, jabłka czy dzikiej róży.
Oskoła stała się własnością Marwit, więc sok z brzozy – dzięki doświadczeniu w zakresie dystrybucji – będzie bardziej dostępny dla Konsumentów, którzy będą mogli się cieszyć jego smakiem i właściwościami.
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.