Kampania przewiduje reklamę prasową, która dotrze do blisko 4 mln kobiet, oraz działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social mediach. W prasie zaplanowane zostały advertoriale z udziałem Agnieszki Cegielskiej, miłośniczki Kraju Kwitnącej Wiśni, która poleca kosmetyki YOSKINE i wykorzystywaną w nich japońską technologię IN-YO. Pojawią się także layouty reklamowe z wklejkami próbek, dzięki którym kilkaset tysięcy kobiet będzie mogło wypróbować kosmetyki YOSKINE. Aktywności reklamowe pojawią się m.in. w Twoim Stylu, Pani, Urodzie Życia, Zwierciadle, Vivie!, Gali.
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki YOSKINE i umożliwienie konsumentkom zapoznania się z kosmetykami, które są dystrybuowane w luksusowych drogeriach na terenie całej Polski oraz w sieciach drogeryjnych, m.in. Rossmann, Super-Pharm i Hebe oraz w perfumeriach Douglas.
www.yoskine.com