Advertisement

Kampanie i Promocje

Chrupkie pieczywo na wiosnę! Rusza nowa kampania WASY

Środa, 30 marca 2016
Chrupkie pieczywo - idealne na wiosenną dietę. 28 marca, w drugi dzień świąt wielkanocnych, wystartowała telewizyjna kampania WASY wyprodukowana przez Ingo Stockholm. Widzowie przypomną sobie, że zmiana nawyków żywieniowych po świętach to dobry wstęp do wiosny. Także tej, która zawita w kuchni.
„TERAZ I TY ZNAJDZIESZ SWÓJ SMAK. ODKRYJ SWOJĄ ULUBIONĄ WASĘ”

Kampania potrwa od 28 marca do 24 kwietnia 2016 roku. Spot, przygotowany przez agencję Ingo Stockholm, kusi kolorem i prostotą przekazu. Na ekranach telewizorów zawita mężczyzna w kuchni, zastanawiający się, co może uatrakcyjnić jego posiłek. Lekkie, chrupiące pieczywo w formie pysznej kanapki z rana to strzał w dziesiątkę. Zakupem mediów zajął się dom Media Direction.

„ODKRYJ RÓŻNE SMAKI WASA”

Chrupkie pieczywo dostępne jest w wielu wariantach, dzięki czemu trafia w szerokie gusta konsumentów. Kampania dedykowana jest osobom dbającym o zdrową i zbilansowaną dietę oraz aktywnym fizycznie. Producent zachęca do zmiany menu na wiosnę i nastawienie się na smaczną, zdrową i lekką żywność.

Chrupkie pieczywo to przede wszystkim zdrowa przekąska, którą można zjeść samodzielnie lub z dowolnymi dodatkami: może to być ser, wędlina, warzywa, ale również sezonowe owoce, miody czy dżemy.

Pieczywo chrupkie Wasa to również źródło błonnika pokarmowego, witamin i minerałów. Z powodzeniem i korzyścią dla dobrego samopoczucia może ono zastąpić tradycyjne pieczywo.



tagi: WASY , chrupkie pieczywo ,