Chrupkie pieczywo na wiosnę! Rusza nowa kampania WASY
Środa, 30 marca 2016
Chrupkie pieczywo - idealne na wiosenną dietę. 28 marca, w drugi dzień świąt wielkanocnych, wystartowała telewizyjna kampania WASY wyprodukowana przez Ingo Stockholm. Widzowie przypomną sobie, że zmiana nawyków żywieniowych po świętach to dobry wstęp do wiosny. Także tej, która zawita w kuchni.
„TERAZ I TY ZNAJDZIESZ SWÓJ SMAK. ODKRYJ SWOJĄ ULUBIONĄ WASĘ”
Kampania potrwa od 28 marca do 24 kwietnia 2016 roku. Spot, przygotowany przez agencję Ingo Stockholm, kusi kolorem i prostotą przekazu. Na ekranach telewizorów zawita mężczyzna w kuchni, zastanawiający się, co może uatrakcyjnić jego posiłek. Lekkie, chrupiące pieczywo w formie pysznej kanapki z rana to strzał w dziesiątkę. Zakupem mediów zajął się dom Media Direction.
„ODKRYJ RÓŻNE SMAKI WASA”
Chrupkie pieczywo dostępne jest w wielu wariantach, dzięki czemu trafia w szerokie gusta konsumentów. Kampania dedykowana jest osobom dbającym o zdrową i zbilansowaną dietę oraz aktywnym fizycznie. Producent zachęca do zmiany menu na wiosnę i nastawienie się na smaczną, zdrową i lekką żywność.
Chrupkie pieczywo to przede wszystkim zdrowa przekąska, którą można zjeść samodzielnie lub z dowolnymi dodatkami: może to być ser, wędlina, warzywa, ale również sezonowe owoce, miody czy dżemy.
Pieczywo chrupkie Wasa to również źródło błonnika pokarmowego, witamin i minerałów. Z powodzeniem i korzyścią dla dobrego samopoczucia może ono zastąpić tradycyjne pieczywo.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.