Nieskategoryzowane

„Piotr i Paweł" teraz na stacjach Shell

Czwartek, 13 listopada 2008
„Piotr i Paweł" w ramach swojej sieci pilotażowo otwiera nowe placówki wraz ze znaną na rynku międzynarodowym, marką Shell. 3 sklepy „Piotr i Paweł" na stacjach benzynowych Shell już od października 2008.

Kooperacja z takim partnerem, jakim jest międzynarodowy koncern Shell to dla nas nie tylko nowe wyzwanie w ramach nowego formatu sklepu, ale także dopełnienie naszej strategii i filozofii firmy wyrażającej się w haśle „Przyjemność zakupów". Dzięki realizacji, nad której koncepcją pracowały obie strony będziemy z naszą ofertą jeszcze bliżej naszego Klienta dając możliwość dokonania szybkich zakupów w znanym już z naszych sklepów standardzie oferując produkty markowe wysokiej jakości. Dbałość o odpowiednio duży wybór produktów dopasowany do formatu i charakteru tego segmentu, ich jakość oraz świeżość, klimat zakupów to atrybuty, których i tu nie zabraknie"  mówi Piotr Woś, Prezes Zarządu „Piotr i Paweł" SA. „Wierzymy, że ten pomysł sprawdzi się i po okresie pilotażu będziemy tą koncepcję rozwijać także w innych miastach na stacjach tego partnera"- dodaje Prezes.

 

Nowy projekt supermarketów „Piotr i Paweł" pokazuje otwartość firmy na poszukiwanie rozwiązań nowoczesnych, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów będących w ciągłym ruchu, ale nie tylko tym zmotoryzowanym korzystającym z podstawowej oferty stacji, lecz także mieszkańcom okolicznych osiedli i domów. Codziennych zakupów Klienci będą mogli dokonywać na stacjach Shell'a w październiku w trzech miastach:

 

1. Poznań - al. Solidarności 55; otwarcie 24.10.08.2. Swarzędz k/Poznania- ul. Poznańska 8; otwarcie 18.10.08.3. Warszawa- ul. Wał Miedzeszyński 219; otwarcie 24.10.08.

 

Wśród produktów znajdą się na stacjach o powierzchni od 100 do 200 m.kw., takie jak: soki, napoje, słodycze i przekąski, nabiał, dżemy, konfitury, kawy, herbaty, pieczywo, dania gotowe, mrożonki, owoce i warzywa, przyprawy, sosy, przetwory, desery, mięsa i wędliny pakowane, art. przemysłowe, kosmetyki i produkty higieny i inne.

 

Dla wyróżnienia nowych placówek w ramach sieci „Piotr i Paweł" podjęto pracę nad stworzeniem nowego oznakowania. Analiza propozycji nazw dla tego projektu zakończyła się przekazaniem wybranej do opracowania logo, którym będą oznakowane sklepy „Piotr i Paweł" na stacjach benzynowych Shell.

 

Październik otwiera nowy rozdział historii naszej sieci wraz z „PIOTR I PAWEŁ EXPRESS".

tagi: Shell , piotr i paweł ,