Modernizacja trwała siedem miesięcy, co nie przeszkodziło jednak w normalnej pracy hali. Po starym budynku zostały jedynie ściany, wszystko poza tym jest nowe lub odpowiednio zmodernizowane - powiedział Mariusz Okliński, dyrektor gdyńskiej hali.
Dzięki przebudowie hala MAKRO zyskała zarówno nowoczesny wygląd, jak i większą powierzchnię sprzedaży - obecnie to prawie 9 tys. m2. Klienci mogą odtąd korzystać z wielu udogodnień, takich jak przestronne wejście, większe przestrzenie między półkami czy też wygodne wózki. Zmodernizowano również linię kas i Dział Obsługi Klienta. Zupełnie nowym rozwiązaniem jest „Kącik Gastro", w którym wyeksponowano profesjonalny sprzęt potrzebny do prowadzenia działalności w branży gastronomiczno-hotelarskiej. Przy wyborze odpowiedniego wyposażenia pomogą klientom fachowi doradcy MAKRO. Warto zajrzeć także do nowego, powiększonego o 40%, stoiska AGD, które oferuje jeszcze więcej produktów niż dotychczas. Gruntowna modernizacja objęła także cały dział świeżej żywności oraz stanowisko „Zrób to Sam".
- Stale doskonalimy ofertę i dbamy o profesjonalną obsługę, by spełniać potrzeby naszych klientów jako ich partner w biznesie, a także polski lider handlu hurtowego - mówi Frans Hartong, dyrektor operacyjny MAKRO Cash & Carry Polska. - Zmiany w hali w Gdyni odzwierciedlają najnowsze trendy we współczesnym handlu. Na modernizacji zyskali wszyscy - dzięki usprawnieniom klienci mogą robić zakupy w jeszcze lepszych warunkach, producenci mają optymalne warunki ekspozycji swoich towarów, a pracownicy MAKRO - większą wygodę w pracy.
Z okazji otwarcia zmodernizowanej hali firma przygotowała liczne atrakcje. W dniu otwarcia, 14 października, pierwszych sześciu klientów otrzyma upominek. Przez cały dzień odwiedzający halę będą mogli wziąć udział w wielu konkursach, a imprezę uświetni występ zespołu szantowego. Tomasz Rusik, szef kuchni Unilever, poprowadzi smakowite pokazy kulinarne i zaprosi klientów do degustacji przygotowanych specjałów włoskiej kuchni.
Także na kolejne dni MAKRO przygotowało liczne akcje promocyjne oraz konkursy.
Wraz z zakończeniem modernizacji gdyńskiej hali rusza „Rozwiń biznes z MAKRO" - konkurs na biznesplan, w którym przedsiębiorcy z regionu powalczą o fundusze na rozwinięcie własnej działalności. Konkurs potrwa do 14 listopada.
tagi: makro ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...