Modernizacja trwała siedem miesięcy, co nie przeszkodziło jednak w normalnej pracy hali. Po starym budynku zostały jedynie ściany, wszystko poza tym jest nowe lub odpowiednio zmodernizowane - powiedział Mariusz Okliński, dyrektor gdyńskiej hali.
Dzięki przebudowie hala MAKRO zyskała zarówno nowoczesny wygląd, jak i większą powierzchnię sprzedaży - obecnie to prawie 9 tys. m2. Klienci mogą odtąd korzystać z wielu udogodnień, takich jak przestronne wejście, większe przestrzenie między półkami czy też wygodne wózki. Zmodernizowano również linię kas i Dział Obsługi Klienta. Zupełnie nowym rozwiązaniem jest „Kącik Gastro", w którym wyeksponowano profesjonalny sprzęt potrzebny do prowadzenia działalności w branży gastronomiczno-hotelarskiej. Przy wyborze odpowiedniego wyposażenia pomogą klientom fachowi doradcy MAKRO. Warto zajrzeć także do nowego, powiększonego o 40%, stoiska AGD, które oferuje jeszcze więcej produktów niż dotychczas. Gruntowna modernizacja objęła także cały dział świeżej żywności oraz stanowisko „Zrób to Sam".
- Stale doskonalimy ofertę i dbamy o profesjonalną obsługę, by spełniać potrzeby naszych klientów jako ich partner w biznesie, a także polski lider handlu hurtowego - mówi Frans Hartong, dyrektor operacyjny MAKRO Cash & Carry Polska. - Zmiany w hali w Gdyni odzwierciedlają najnowsze trendy we współczesnym handlu. Na modernizacji zyskali wszyscy - dzięki usprawnieniom klienci mogą robić zakupy w jeszcze lepszych warunkach, producenci mają optymalne warunki ekspozycji swoich towarów, a pracownicy MAKRO - większą wygodę w pracy.
Z okazji otwarcia zmodernizowanej hali firma przygotowała liczne atrakcje. W dniu otwarcia, 14 października, pierwszych sześciu klientów otrzyma upominek. Przez cały dzień odwiedzający halę będą mogli wziąć udział w wielu konkursach, a imprezę uświetni występ zespołu szantowego. Tomasz Rusik, szef kuchni Unilever, poprowadzi smakowite pokazy kulinarne i zaprosi klientów do degustacji przygotowanych specjałów włoskiej kuchni.
Także na kolejne dni MAKRO przygotowało liczne akcje promocyjne oraz konkursy.
Wraz z zakończeniem modernizacji gdyńskiej hali rusza „Rozwiń biznes z MAKRO" - konkurs na biznesplan, w którym przedsiębiorcy z regionu powalczą o fundusze na rozwinięcie własnej działalności. Konkurs potrwa do 14 listopada.
tagi: makro ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...