Placówka w Środzie Wielkopolskiej jest pierwszym supermarketem Bricomarché, w którym wprowadzono nowy sposób rozmieszczenia alejek. Nowy koncept jest odpowiedzią na najnowsze trendy merchandisingowe wprowadzane w placówkach typu „dom i ogród". Dzięki zmianie ułożenia alejek otrzymujemy zwiększenie wizualnego wrażenia przestrzeni w sklepie, klienci mają ułatwione poruszanie się i w efekcie wzrasta efektywność sprzedaży.
Do mocnych stron nowego supermarketu należy zaliczyć szeroką ofertę produktów, niskie ceny oraz dodatkowe usługi, jak np. cięcie drewna, dostawa do domu czy specjalne karty kredytowe.
Kupujący w Bricomarché mają do wyboru ponad 15.000 artykułów w kategoriach:
artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne, asortyment związany z ogrodem.
Cały asortyment znajduje się na 1.400 m2 powierzchni sprzedaży sklepu oraz w dwóch dużych namiotach umieszczonych obok budynku.
tagi: muszkieterowie ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...