Placówka w Środzie Wielkopolskiej jest pierwszym supermarketem Bricomarché, w którym wprowadzono nowy sposób rozmieszczenia alejek. Nowy koncept jest odpowiedzią na najnowsze trendy merchandisingowe wprowadzane w placówkach typu „dom i ogród". Dzięki zmianie ułożenia alejek otrzymujemy zwiększenie wizualnego wrażenia przestrzeni w sklepie, klienci mają ułatwione poruszanie się i w efekcie wzrasta efektywność sprzedaży.
Do mocnych stron nowego supermarketu należy zaliczyć szeroką ofertę produktów, niskie ceny oraz dodatkowe usługi, jak np. cięcie drewna, dostawa do domu czy specjalne karty kredytowe.
Kupujący w Bricomarché mają do wyboru ponad 15.000 artykułów w kategoriach:
artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne, asortyment związany z ogrodem.
Cały asortyment znajduje się na 1.400 m2 powierzchni sprzedaży sklepu oraz w dwóch dużych namiotach umieszczonych obok budynku.
tagi: muszkieterowie ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...